vineri, 22 martie 2013

CASELE OAMENILOR....AU LUAT-O LA VALE !!! SE IMPLINESC, CELE SCRISE DE MINE, CU CEVA TIMP IN URMA !

Fratilor, asa cum scriam cu putin timp in urma, nu am scapat de iarna, si nici de inundatii.
In VRANCEA, PAMANTUL se surpa si casele oamenilor, o iau la vale, iar oamenii,saracii isi plang necazul.
Oare , mai sunt ,printre voi, care cititi acest BLOG, de cele ce scriu? Ascultati stirile, difuzate in mass-media, si veti afla, ca cele ce am scris eu,pe BLOG, (cautati si veti gasi)ca vor fi inundatii si pagube materiale, ca pamantul se va surpa, ca iarna...nu pleaca asa usor, din nefericire, toate se implinesc !
Eu, cel putin cand, aud ca se implinesc, toate,despre cate scriu, ma cutremur si ma infricosez, gandindu-ma, cum de BUNUL DUMNEZEU, imi face cunoscute mie, pacatoasa, aceste taine ascunse.
Dragii mei, suntem in SFANTUL POST, si este bine, sa fim buni, sa avem grija de cei in necaz, si sa ne rugam mult, cu RUGACIUNE curata.
                                                           Cu dragoste,
                                                                                 Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu