luni, 25 martie 2013

IARNA ??? CE VA SPUNEAM EU..? IARNA NU PLEACA ! MAI SUNT 964..DE ORE..SI NU ZILE !!!

Dragii mei! Va spuneam, inca de la inceputul lunii martie, ca."IARNA, NU VA PLECA ,CI SE VA LUPTA PENTRU NOI".
Dupa cum vedem cu totii, IARNA, face ravagii in toata EUROPA si nu numai. Spuneam ca , vor fi si pagube materiale ,dar si pierderi de vieti omenesti. Din pacate, in UCRAINA, sunt si pierderi de vieti omenesti, din cauza, iernii si a inundatiilor.In POLONIA, din cauza IERNII ,care s-a intors, si-au pierdut viata, zeci de persoane.IARNA, face ravagii si-n AUSTRIA, si-n IRLANDA ,si-n SCOTIA..,si-n multe alte TARI..
Intotdeauna, cand primesc, MESAJE de SUS, rand pe rand, se implinesc; si astfel, voi ,care cititi pe BLOGUL meu, puteti verifica, si sa va convingeti..ca tot ce scriu, nu sunt de la mine, ci de la BUNUL DUMNEZEU !
Astazi dimineata, 25 martie 2013, ma trezeste UN GLAS, care face un anunt, ferm; citez:

                              "MAI SUNT 964 ! NU, 964 DE ZILE ! CI...964 DE ORE !" (si glasul dispare, asa cum a aparut).
Acest GLAS, suna foarte grav, care anunta ca, .."MAI SUNT 964 DE ORE, NU DE ZILE "!
Notati-va si voi, acolo undeva, fratilor, si numarati orele, si vom afla, ce se va intampla, peste 964 de ore, incepand de azi, 25 MARTIE 2013, ora 5,45 dimineata. Pana cand vom afla, trebuie sa avem CREDINTA, NADEJDE SI DRAGOSTE, in BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si...va fi bine !
                                 Cu dragoste si pretuire,
                                                                      Maria.
P.S. Voi reveni, cu alte si alte TAINE, pe care le-am trait, cu ani in urma, si care, asteapta, sa fie transcrise, aici pe BLOG.

4 comentarii:

  1. Acest avertisment este o dovadă clara, ca si multe altele, ca ceea ce scrieţi aici nu este de la dumneavoastră ci de la Dumnezeu! De la început eu credeam ca ceea ce scrieţi aici vine de sus si mă bucur ca, prin intermediul acestor postari, încercaţi să faceţi si alţi oameni să creadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Madalina ! Asa este ! Tot ceea ce scriu, le aud si le vad aievea ! Asa cum si tu, auzi si vezi in mod firesc ! Numai BUNUL DUMNEZEU, asa voit, ca sa fie cu mine ! Iar eu, Ii slujesc LUI, trup si suflet, inima si cuget ! De 10 ani, desi sunt casatorita, eu cu sotul meu, traim ...ca fratii. Fiecare cu a lui camera, si o viata, ca intre frati. Asa am simtit eu in sufletul meu, ca trebuie sa -mi curat si sufletul si trupul. Iar ,sotul meu, a acceptat situatia, de voie, de nevoie, ;dar trebuie sa-ti marturisesc ca, nici el nu crede in ceea ce traies; ma trimite la psihiatru. Chiar daca i-am confirmat de multe ori, ca ceea ce i-am spus, s-a implinit intocmai. Intr-o dimineata, cand, sotul meu, lua micul dejun acasa, i-am spus ca, l-am vazut ca, a venit acasa si cand a vrut sa se schimbe de pantalonii de la serviciu, i s-a rupt elasticul la chiloti, si a ramas, in costumul lui ADAM. Stii ce mi-a spus ? Tu si prostiile tale.
      Dar el, a plecat la serviciu,si cand a ajuns acasa dupa amiaza, a inceput sa-si scoata hainele, de la serviciu, cand a juns la pantaloni si i-a scos, dar in acea clipa, elasticul de la chiloti, a cedat si a ramas,in costumul lui ADAM, asa cum ii spusesem dimineata. I-am amintit, ce am vorbit dim, s-a amuzat ,dar tot nu crede. Asa ca, fiecare ne vedem de ceea ce simte in suflet ca trebuie sa faca. Eu stiu ca, trebuie sa ma dedic, trup si suflet, CUVANTULUI LUI DUMNEZEU, fara sa-mi pese, de jignirile si cuvintele dureroase, pe care le primesc, din partea unor cititori. Daca vrei, te rog sa-mi mai scrii. Cu dragoste, Maria

      Ștergere
    2. Nu cred ca aveţi nevoie de psihiatru. Eu cred ca acesti oameni nu sunt capabili să perceapă asemenea lucruri. Au fost orbiţi de necurat si cu greu mai pot scăpa. Si mie mi se mai întâmplă să mai văd lucruri din astea. Ştiu ca cel mai marcant lucru s-a întâmplat când eram mai mică. Mama trebuia să se ducă să se opereze la coloană. Eu i-am spus ca operaţia nu vă ieşi bine. Si când termină operatia mă sună si imi spune ca îi pare rău ca nu m-a crezut si ca trebuie să se mai opereze o dată. După 4 operatii si multe rugăciuni mama a ieşit vie din această nefericită intamplare dar a rămas cu nişte sechele. Si de atunci ori de câte ori mi se întâmplă să mai văd, primul lucru care îl fac este să spun.

      Ștergere
  2. Madalina ! Intotdeauna, primul gand, pentru ceva anume, este gandul cel bun, este de la INGERUL PAZITOR.
    Ma bucur mult, pentru mama ta, ca,este totusi bine, dupa atatea operatii. DUMNEZEU, ne arata voia SA, prin vise, prin gandurile spontane, pe care ni le da; totul este ca noi sa le luam in serios, si sa nu spunem ca a fost intamplare. Ieri nepoata mea, a avut simulare ptr BAC, la LIMBA ROMANA. Cand a venit acsa, am intrebat-o ce a facut ? Si ea ,incerca sa-mi spuna ca..a facut, doar ca,la romanul..(SI-I ZIC, nu-mi spune, iti spun eu, care roman),romanul ION, nu-i asa, de LIVIU REBREANU). Nepoata mea, face ochii mari, si ramane cu gura cascata si ma intreaba de unde stiu? Si-i spun ca, am vazut o sala de clasa, in care elevii, se chinuiau sa scrie, la ROMANUL ION, si eram si eu printre ei. Nu-i venea sa creada. Dar acestea, sunt lucruri marunte, fata de cat mai am de scris, din TAINELE LUI DUMNEZEU ! Ma bucur ca mi-ai scris, si te mai astept ! Cu dragoste, Maria.

    RăspundețiȘtergere