miercuri, 13 martie 2013

O VENIT IARNA ! SI S-ASEAZA PRINTRE NOI....

Dragii mei, spuneam cu putin timp in urma ,ca nu vom scapa de inundatii si zapada, Iata ce spune a UN GLAS, citez;
                      "O VENIT IARNA ! SI SE-ASEZA PRINTRE NOI! SI S-O LUPTAT, PENTRU NOI !
Fratilor, iarna se lupta sa mai stea, si nu avem ce face.Inundatiile, despre care vorbeam, cu putin timp in urma, cum ca PAMANTUL o ia la vale, deja au aparut, in PRAHOVA, unde Pamantul se crapa, si o ia la vale. Casele au fost acoperite de PAMANTUL,care s-a surpat, si chiar O SFANTA MANASTIRE, risca, sa se surpe, din cauza inundatiilor si a Pamantului care se rupe, si lasa cratere in urma lui .IARNA, ne va da mult de furca, toata luna Martie. Din nefericire, fratilor, tot ce despre eu scriu, incep a se implini, mai devreme sau mai tarziu. Sa nu va indoiti,de ceea ce eu scriu, caci nu sunt de la mine, sunt de la BUNUL DUMNEZEU. Asa cum auzim cu totii, cu urechile firesti, si vedem cu ochii firesti, eu mai am cu VOIA LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI, ochii sufletesti si glasul sufletului meu, si credeti-ma, oricand, as darui ochii si urechile cu ,care m-am nascut, numai ca sa raman, cu ochii sufletesti si sa-mi aud, cat traiesc GLASUL sufletului si GLASUL LUI DUMNEZEU.
                                                 Ca intotdeauna, cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu