sâmbătă, 16 martie 2013

EXTRATERESTRII, MUSAFIRII NEPOFTITI, MI-AU FACUT O VIZITA !

Dragii mei ! am spus-o si o mai spun :EXTRATERESTRII , sunt cu noi, printre noi, dar ..nu toata lumea, poate sa-i vada.
Luna aprilie 2001, cand stand in fotoliu, in bucatarie, singura fiind, seara tarziu, vad cu ochii deschisi, in plafon, o umbra neagra ,densa, ca un V intors. Aceasta umbra densa, neagra cenusie, coboara din plafon, si se indreapta spre mine, ;trebuie sa recunosc, ca aveam, o oarecare teama, mai ales ca, o priveama cu ochii deschisi. S-a lipit de mine, incepand de la nas ,pana sub bust.Inima-mi batea cu putere, gata sa-mi iese din piept. Ceea ce simteam, din clipa in care acea umbra, s-a lipit de mine, si asa a ramas, am simtit , ca si cum ,as fi apropiat doi magneti puternici, si reci, ce-mi stateau pe ,tot pieptul, lipiti. Imi spuneam sa nu intru in panica, ci mai degraba, sa inchid ochii si sa vad ce este cu aceasta umbra, neagra cenusie. Si cu ochii inchisi, vad UN EXTRATERESTRU, mai mic, ca inaltime, sa fi avut, 1,20 m, care avea un costum negru-cenusiu, ca un sac, capul extraterestrului, era oval,precum mingile de fotbal, al americanilor. Capul lui, era argintiu stralucitor, iar ochii lui, erau precum vinetele, de luciosi,si ca forma,  si de culoare neagra.Gura lui, era tot ca un oval,atunci cand o deschide, de culoarea fumului negru, iar cand o inchide, dispare, forma gurii, ramanand doar ochii sticlosi. Statea in fata mea, ca la un metru, si ma privea fix, asa cum si eu ,il priveam.In jurul lui, era o lumina, ca un amurg, de la albul stralucitor, al capului.. Brusc, in spatele lui, vad ca apare, UN OBIECT, mare, sub forma unei coroane de copac,cu tot cu tulpina. Deasupra acestui obiect, era un cap oval, alb stralucitor, cu doi ochi negri luciosi, iar obiectul, iar de un alb orbitor, iar la partea de jos, (sub forma de tulpina), avea culoarea lumanarilor de ceara curata, (maroniu), si de jur imprejur, mii de beculete,aprinse, de un galben orbitor.
EXTRATERESTRUL meu, a fost atras ca un magnet, in NAVA sa, si in clipa urmatoare, NAVA EXTRATERESTRILOR, si-a schimbat forma, intr-un ROMB cu lumini, orbitoare, ce se inaltau, la CER, cu viteza....luminii.In cealalta clipa, NAVA extraterestra si-a schimbat iar, forma, intr-o NAVA ROTUNDA, cu trei randuri de lumini orbitoare, la mijlocul ei, de jur imprejur,.LUMINI, albastre, galbene ,rosii, verzi...absolut ,orice culori,vrem. Dragii mei, NAVA CU EXTRATERESTRI, isi poate schimba forma, in orice fel, intr-o clipita. Din clipa in clipa, isi schimba forma, iar ei, EXTRATERESTRII, plutesc, in aer, cand grupati, cand rasfirati. EXTRATERESTRI, isi iau forma lor de OMULETI GRI SAU ALBI, numai cand, ajung pe PAMANT, sau ,daca vor sa fie vazuti ,de noi oamenii. Sus, in NAVA LORcu lumini orbitoare, sau in aer, in jurul navei, au forma ovala, ca un dovleac, mai mare, si doi ochi negri, ovali, luciosi, si lipiciosi, ca de sticla. De obicei, ei apar in grup, dar, vin si cate unul sau cel mult doi, in timp ce NAVA LOR, ii asteapta SUS, si ceilalti privesc si aud, tot ce se intampla cu cei, care sunt printre noi.  Odata, UN EXTRATERESTRU, cand se afla in fata mea, vedeam cu ochii ichisi, cum, a deschis gura sa, care era de un albatru stralucitor, in interior, si sufla cu putere spre mine, si astfel, face intre mine si el ,O PUNTE de RAZE ALBASTRE, stralucitoare..RAZE care, mi-au acoperit si ochii si fata, ca apoi, el, EXTRATERESTRUL, sa se contopeasca cu CERUL de noapte. Dragii mei, EXTRATERESTRII ,EXISTA CU ADEVARAT, sunt printre noi, dar nu-i putem vedea si chiar, lucreaza cot la cot cu noi, in orice domniu, fara sa-i vedem, ne infuienteaza gandurile, in bine sau in rau, asa cum vor ei,;iar noi, nu ne putem opune, pentru ca au putere asupra gandurilor noastre, si facem asa cum vor ei. In alta zi, o sa va mai spun, multe despre, contemporanii nostri, ai oamenilor, DRAGUTII DE EXTRATERESTRI.
                                                                                      Cu dragoste,
                                                                                                           Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu