vineri, 15 martie 2013

SA LUAM AMINTE ! DIN SFANTA EVANGHELIE.....

Zori de 25 Mai 2009, cand in timp ce dormeam, aud GLAS, din CERUL SFANT, GLASUL LUI DUMNEZEU,  care spunea tare asa:
                 "SA LUAM AMINTE ! DIN SFANTA EVANGHELIE, DE LA MATEI, VA CITI....MARIA !
                                      ALILUIA ! EU ,PUS-AM  EVANGHELIE..,SA CRED..." (si glasul dispare) clipa in care, vad cu ochii inchisi, un interior de SFANTA BISERICA, si vad pe PARINTELE, cum iese afara, din SFANTUL ALTAR, coboara, in stanga ,langa solee, unde se afla, UN ANALOG, pe care era asezata frumos, O SFANTA EVANGHELIE, ce avea coperte simple, de carton. In fata ANALOGULUI, vad O FEMEIE, ca la 50 ani, cu un batic alb, pe cap,care se grabea, sa gaseasca ,pagina din SFANTA EVANGHELIE, si citea in soapta, doar cat sa auda, numai ea.
               Deodata.,se aude GLASUL CERESC, GLASUL LUI DUMNEZEU, care spune asa,la imperativ:
                                     
                                "FEMEIA ! EU PUS-AM EVANGHELIE ,SA CRED..."!(clipa in care vad cu ochii inchisi, scris in aer, deasupra SFINTEI EVANGHELII, ..un singur cuvant, si anume :
                                                                                             "MARIA "!
Glasul lui DUMNEZEU, este inconfundabil ! Este si duios, bland, dar si aspru. Cand auzi GLASUL LUI DUMNEZEU, pur si simplu, te pierzi, in CUVANTUL LUI.  Dar nu am terminat, . Acea femeie, care citea in soapta, ca pentru ea, SFANTA EVANGHELIE, se pregateste, sa ia in mainile sale, SFANTA EVANGHELIE, eu doar gandeam in mintea mea, cum e posibil, ca o femeie sa citeasca,din SFANTA EVANGHELIE? Dar DUMNEZEU, cunoscandu-mi gandul, spune din nou:
                             "FEMEIA ! EU ,PUS-AM EVANGHELIE,SA CRED... (si glasul se pierde, iar eu deschid ochii, si-mi notez, repede, pentru ca sa nu uit, cele ce tocmai traisem.
                                                       Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                                                      Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu