duminică, 22 noiembrie 2015

VATICAN ! SI VATICANUL VA INTRA ÎN ALERTĂ !

                                       19  Noiembrie 2015,ora 5,38 dimineaţa !

                                                                    Dragii mei,

În aceste zile când toată Europa este pusă pe jar, si nu numai, iata că, şi la VATICAN vor avea loc evenimente nedorite. 
În această dimineaţă de 19 noiembrie 2015, treaza fiind, deoarece, am mai scris multe din Evnimentele care urmeaza a se intâmpla, dar nu de la mine le-am scris, ci de la Duhul Cel Prea Sfant le scriu toate, iata cum ,prin Puterea DUHULUI  SFÂNT, văd spre Est si VATICANUL.
Deci ,vedeam cladirea VATICANULUI, mai precis St.Peter-s Basilica .
În faţa  BASILICII ca intotdeauna,multime de credinciosi.

                                 Vatican . Imagini din capitala: Vatican City.
Aud un glas ,care spune rugator asa :
                    "Toate am făcut, toate am acceptat, dar nu vrem schimbarea Religiei !
              Nu vrem schimbarea Religiei!"
                   
Clipă în care, văd în stânga Basilicii ,cum se formeaza o strada ,sau poate că chiar exista o strada, eu nu stiu căci nu am fost acolo,  iar pe această strada ,văd multi politisti care alearga pe jos, dar văd si masini ale Politiei, care si-au pus sirenele in functiune.
Se crease un haos, si fiecare nu stia incotro s-o apuce.
Dragii mei, din nefericire, vom auzi si de VATICAN cum că, va trece prin clipe tensionate, din pricina Atacurilor Teroriste.
Sa ne rugam dragii mei, pentru PACEA  LUMII întregi, pentru întărirea în Credinţă, pentru  toti Semenii nostri, indiferent de culoarea pielii, indiferent de Religia fiecaruia.
Doamne Ajuta ! Amin !
                                      Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. "Gruparea terorista Statul Islamic ar urma sa comita mai multe atentate simultane, duminica, 22 noiembrie, in mai multe tari, cum ar fi Franta, Italia si SUA, avertizeaza public reteaua de hackeri Anonymous.Evenimente unde amenintarile nu sunt 100% confirmate din lumea intreaga:
    spectacol wrestling WWE Survival Series (Atlanta, SUA)
    »» sarbatoarea romano-catolica "Cristos, Rege" (Roma, Vatican / intreaga lume)
    sarbatori musulmane (Indonezia)
    concert Five Finger Death Punch (Milano, Italia)
    ziua universitatii crestine Kaslik (Liban)
    ..."

    RăspundețiȘtergere