duminică, 29 noiembrie 2015

DUMNEZEU NE - A DAT VIAŢA, CA S-O TRĂIM !

       4                                      29  Noiembrie 2015, ora 3,41 zori de zi !

                                                                           Dragii mei,

Viaţa  noastra,este cel mai de nepretuit DAR,pe care l-am primit de la Bunul  Dumnezeu. 
Viaţa ,trebuie trăită aşa cu bune si cu mai puţin bune.Fiecare părticică din viaţa noastra,trebuie traita întru Poruncile Domnului,întru Dragoste de Dumnezeu si faţă de Maica Domnului.
Viata noastra,trebuie s-o traim cu folos,si sa lasam ceva in urma noastra,ceva care sa foloseasca sufletului nostru.
Faptele bune,milostenia,iubirea faţă de Aproapele,Credinţa  ,toate aceste Virtuti trebuie sa fie legate între ele,inttr-un mod cât mai armonios.                                          

                                   din imaginatie ...: CRED IN DUMNEZEU.
Iată ce spunea un glas,in aceasta zi în zori de zi:
                                "Dumnezeu ne-a dat viaţa,ca să o trăim,şi să nu o muncim în zadar!"
A trai frumos viaţa,înseamna ca sa ne pese de necazul Aproapelui nostru;  înseamna sa facem fapte de Milostenie;sa mergem Duminica la Sfanta Biserică.
A trai frumos , inseamna a implini cu si din Dragoste ,PORUNCILE DOMNULUI. 

5 comentarii:

  1. Dumnezeu ne vrea bucurosi, fericiti si increzatori ca doar de aia ne-a trimis in lume s-o recreem dupa chipul si asemanarea SA. Apropo... stiti ca Dumnezeu este hazliu, si se bucura tare cand ne vede fericiti? Nu va imaginati cumva ca este un mos capricios care sta imbufnat si suparat ca noi ne facem de cap pe aici.Dumnezeu se experimenteaza prin noi ca atare stie tot ce facem ,si traieste prin noi. Deci haideti SA-L FACEM FERICIT PE DUMNEZEU!

    RăspundețiȘtergere
  2. D- mna Maria ați activat cârdul de sanatate,Ce sfat ne dați.Rugămintea să nu va supere această întrebare și doresc un răspuns sincer,Cu smerenie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARDUL DE SĂNĂTATE, trebuie activat !Este spre binele sanatatii noastre!
      Nu are nicio legatura cu SATANA !
      Dragii mei, folositi-va CARDURILE DE SANATATE !
      Eu voi rapsunde in faţa LUI DUMNEZEU pentru voi cie care ,vă veti activa CARDUL DE SANATATE, la indemnul meu. Îl rog pe BUNUL DUMNEZEU,sa-mi dea mie raul, care s-ar abate asupra voastra,din pricina activarii CARDULUI DE SANATATE.
      Activati-va CARDUL DE SANATATE ! Nu are de se sa va fie teama. DUMNEZEU sa-mi dea mie,Răul care s-ar abate asupra voastra, daca va activati CARDUL DE SANATATE ! Este o mare minciuna cu SATANA si CARDUL DE SANATATE ! Doamne AJUTA !

      Ștergere
  3. Mulțumesc de răspuns d- mna Maria.Și duhovnicul meu a șpus la fel.sa- mi activez cârdul și să ne vedem liniștiți de sanatate.Să nu mai aducem panică și să mergem la sfântă biserică la sfântă Liturghie.Pacea cu noi C

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere