luni, 30 noiembrie 2015

O VILĂ CU TREI ETAJE, VA ARDE CA O TORŢĂ !

                                           30 Noiembrie 2015,ora 3,45 zori de zi !

                                               Dragii mei,

În această dimineaţă în zori,mă trezeste o lumină puternică,nu deschid ochii,pentru că, ceea ce vedeam cu ei închisi,era cutremurător.
Vedeam dragilor,un Incendiu urias,la clădire
 mai mare ,ce părea a fi o vilă cu mai multe etaje.
Aud un glas dragii mei, care spune aşa :
                  "La Est ! O vilă cu trei  etaje!
Şi vedeam dragii mei,Vila care ardea ca o torţă,şi chiar avea trei etaje,aşa cum mi s-a spus.
                   Iadul pe Pământ" în urmă cu 250 de milioane de ani | Ziua Veche
Din nefericire dragii mei,vom auzi de aceasta mare Tragedie, de acest INCENDIU devastator.
Să nădăjduim dragii mei,că BUNUL  DUMNEZEU,nu va ingadui ca sa fie si victime omenesti.
DOAMNE al Milei,ai grijă de noi Fiii Tăi,si ne miluieste pe noi,AMIN ! 
                                        Cu dragoste,Maria ! 

3 comentarii:

  1. http://m.evz.ro/incendiu-violent-la-un-depozit-de-incaltaminte-din-oradea.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. conteaza cate etaje avea? important e ca a luat foc ceva....deci s-a adeverit :))

      Ștergere