miercuri, 25 noiembrie 2015

CUTREMURUL DE 7,5 , S - A PRODUS DUPĂ CINCI ZILE , ÎN PERU !


  •                                                   Dragii mei, 

     Scriam în ultimele zile, de mai multe Cutremure care ar urma sa se producă, undeva in Lumea asta mare.

    Unul dintre aceste Cutremure, s-a produs ieri noapte în PERU.

    Nu au fost raportate victime sau pagube materiale deocamdata,asa cum nici eu nu am scris, in articolul din noaptea de 18 -19 noiembrie, pe care il veti gasi mai jos.

    Mai sunt încă două CUTREMURE de intensitate mare, care urmeaza a se produce, ultimul despre care am scris asta noapte, se va solda din păcate cu victime.

    Unde anume si când vor veni si acestea,eu nu stiu, nu mi s-a descoperit.

    Dar vreau sa va asigur încă odată, daca mai era nevoie, că ROMÂNIA este si va fi ocolita si ocrotita de CUTREMURE  DEVASTATOARE, in ciuda a ceea ce se spune la TV, si nu numai.

     

    Cutremur de 7,5 grade în Peru - sursadestiri.net

    www.sursadestiri.net/cutremur-de-7-5-grade-in-peru-s...
    Un cutremur cu magnitudinea de 7,5 grade a avut loc, miercuri, în Peru, însă nu au fost raportate victime sau pagube, a anunțat Institutul american de geofizică ..
  • Cutremur de 7,5 grade în Peru
Cutremur de 7,5 grade în Peru
de Andra Dolana , 25 noiembrie 2015 - stire actualizata la ora 09:37, 25 noiembrie 2015

Cutremur de 7,5 grade în Peru
Un cutremur cu magnitudinea de 7,5 grade a avut loc, miercuri, în Peru, însă nu au fost raportate victime sau pagube, a anunțat Institutul american de geofizică USGS, potrivit Mediafax. 
Cutremurul, care a avut loc la ora locală 17.45 (miercuri, 0.45, ora României), s-a podus la 602 kilometri adâncime. Seismul a fost localizat în bazinul Amazonului, în apropiere de frontiera peruano-braziliană, la aproximativ 173 de kilometri vest-nord-vest de Iberia şi 681 de kilometri est-nord-est de capitală, Lima.
Potrivit postului canadian CBC, USGS a anunţat că un al doilea cutremur, cu magnitudinea 5,9, a avut loc în apropiere, câteva minute mai târziu, de asemenea la mare adâncime.
Şeful serviciilor de urgenţă din Peru, Alfredo Murgueytio, a anunţat că seismul şi replica au fost resimţite în zona Amazonului. "Pentru moment nu există raportări ale unor pagube", a spus el.
Un reprezentant al companiei miniere Southern Copper, unul dintre cei mai mari producători de cupru din sudul Peru, a anunţat că operaţiunile nu au fost afectate. Peru este al treilea cel mai important producător mondial de cupru.
Mai mulţi locuitori din oraşul brazilian Brasileia, situat la 247 de kilometri est de epicentru, au declarat pentru Reuters că au resimţit cutremurul, dar că nu au fost produse pagube vizibile.

                      Noapte de 18 -19  Noiembrie 2015, ora 2,05 !

                                                Dragii mei,

Abia mă băgasem in pat , si după ce am inchis lumina veiozei, stateam cu ochii închisi, si astfel vedeam un Cer de noapte albastra, iar pe Cer , vedeam multe taine, despre care voi scrie în articolele următoare.
Brusc dragii mei, văd o incapere si o fereastra cu draperii. 
Aceasta fereastra ,cu tot cu perdele si draperii, incepe a se cutremura intens !Northern Sumatra, Indonesia.
Un Cutremur intens ,îşi făcuse foarte simţită prezenţa ! 
Dragii mei, eu nu stiu unde anume si când se va produce acest Cutremur, dar el se va produce pe undeva, si nu va fi deloc de trecut cu vederea.
ROMÂNIA dragilor, este ocrotita si ocolita de CUTREMURE devastatoare. Asadar ,sa nu mai stati cu sufletul la gura, că va veni CUTREMURUL  cel mare, căci acesta nu va veni!
Nu la noi in ROMÂNIA ,Celui de-al doilea Ierusalim!
                                          Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu