luni, 23 noiembrie 2015

TERORISTII SE REGRUPEAZĂ ! FEMEILE MUSULMANE , SUNT PUSE ÎN LINIE DREAPTĂ !

                                                  22 Noiembrie 2015, ora 4,35 !

                                                Dragii mei,

După cum vedeti, de acolo de Sus, se doreste a se tine pasul cu Evenimentele de jos.
Articolele pe care le scriu, curg odată cu Evenimentele tragice ,care se produc acum in Lume. 
Iată dragii mei, ce spunea un glas, astazi 22 noiembrie in zori :

                 "Ceea ce esti ,linie dreaptă.
              Pentru că, noi teroristii...!"

Iar glasul nu mai continuă,,iar eu vad dragilor ,o incapere spre Sud, iar aici, vad un pat si o femeie musulmana ,cu batic alb pe cap, ce statea asezata intr-un cot ,râdea si vorbea cu doi bărbati tineri, tot musulamni.
Bărbatii erau imbracati in negru, iar femeia foarte tânără, părea ca se ascundea in acel pat ca de hotel.
Cei doi barbati ,erau total imbracati in negru,si puneau la cale, vitoarea Tragedie.  
După părerea mea, eu cred că acesti teroristi se ascund prin camere e Hotel.
Ceea ce tocmai am descris ,părea a fi o camera de hotel, unde ,acei bărbati dădeau indicatii tinerei care statea in pat.
Dragii mei, m-as bucura enorm de mult,daca prin ceea ce eu aduc drept marturie, sa pot ajuta la salvarea de vieti omenesti.
                                           Cu dragoste,MARIA.  

                                                  

3 comentarii:

  1. La stadionul din Paris au fost trei tinere cu centuri explzive detonate de la distanță.
    Spre onoarea lor, s-au asezat in locuri izolate.
    Cel mai probabil, viziunea dvs. se refera la acestea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau aceasta:
      http://www.realitatea.net/atentat-sangeros-o-tanara-de-20-de-ani-s-a-aruncat-in-aer-cel-pu-in-opt-oameni-au-murit_1835671.html

      Ștergere
  2. http://m.spynews.ro/actualitate/o-femeie-kamikaze-deghizata-in-refugiat-sa-aruncat-in-aer-in-mijlocul-unui-grup-de-copii-si-femei-8-persoane-au-murit-86307.html

    RăspundețiȘtergere