vineri, 20 noiembrie 2015

O MAŞINĂ ,SAU POSIBIL MAI MULTE , VOR FI ARUNCATE ÎN AER !

                              Noapte de 19 - 20 Noiembrie 2015 , ora 1,30 !

                                              Dragii mei, 

În această noapte , în timp ce îmi făceam Rugaciunea, brusc nu mai sunt în camera mea, ci sunt sub Cerul liber, înspre Sud.
Aici ,văd o strada intens circulată, si o masina care trece pe lângă bordură, si fara ca soferul sa vadă,(sau putea sa fie un act bine pregatit dinainte ), trece peste ceva care ardea jos pe sosea.Părea a fi o cârpă înbibată în benzina, si care ardea cu flacara.
Cel care a trecut peste acea cârpă,înbibată în benzină ,o agaţă pe sub masina ,si imediat intra într-o parcare pe dreapta.
Aici ,erau mai multe masini parcate.
Masina care a adus focul in parcare, a inceput a fi cuprinsa de flacari, de pe dedesupt, iar focul s-a propagat iute si la masinile parcate in faţa unei clădiri sau bloc, acolo unde se si afla parcarea.
 ... fost incendiat în municipiul Călăraşi incendiu auto-masini.roUPDATE: Şase maşini, distruse într-un incendiu puternic izbucnit la ....
Dragii mei, din păcate vom auzi de cateva masini capcana sau nu, dar care masini, vor arde ca o torta.
Unde si cand se va intampla aceasta nedorita situatie, eu nu stiu.
Dar vom auzi de acest Incendiu provocat sau nu , si care se va produce înspre Sud .
Doamne ,Te rugam apără-ne si ne păzeste pe noi Fiii Tăi, AMIN!
                                     Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu