vineri, 27 noiembrie 2015

ESTE MARIA ! MARIA DE JOS ! DUMNEZEU VEGHEAZĂ CLIPĂ DE CLIPĂ ,LA TOATE CÂTE SCRIU , DINTR - AL SĂU CUVÂNT !

     c                               19  Noiembrie 2015 ,ora 5,50 zori de zi !

                           "Este Maria noastră !
                             Maria  de jos ! "

Aşa spunea un glas din CER,iar o Mână nevăzută ,scrie pe Cer  cu litere mari,exact aşa precum am auzit.
                             Dragii mei,  



                   .


 În această dimineaţă devreme,mă trezesc fără ca să  deschid ochii,deoarece vedeam deasupra patului meu,un Soare alb-galben,orbitor de stralucitor; un Soare care mă încălzea cu razele sale dumnnezeiesti.
Vedeam dragilor,un Cer senin, bleu ca de oglindă,brodat cu mici norisori albi transparenţi si foarte stralucitori.
Simteam în inimăşi-n suflet,Dragostea si Căldura LUI  DUMNEZEU,precum si Pacea ,Linistea si Dragostea Maicii Domnului. 
Îmi doream ca sa nu se mai termine niciodata, aceasta MINUNE mare,coborâtă din Cerul Sfânt ,în camera mea,deasupra patului meu.
Brusc, văd în faţa mea ,sus de tot, sub BOLTA CEREASCĂ bleu ca de oglindă, văd o pagina scrisă ca de pe Blogul meu.
O pagină, cu multe rânduri scrise ,ca la calculator,dar de pe care nu puteam citi nimic;nu intelegeam cuvintele,pentru ca erau prea sus,si mai erau şi acoperite uşor ,cu acei mici norisori albi stralucitori si transparenţi. 
Văzând că nu pot deslusi Cuvintele din pagina mea ce era sus pe Cer,spun în gândul meu ,aşa : 
                     Doamne ! 
              Doamne,nu stiu ce însemnă acestea.
              Nu am putut citi ,acele rânduri scrise ca într-o pagină.  
În acest moment dragii mei,de pe sub rândurile scrise,iese precum Soarele,iese un nor alb-galben crud,orbitor de stralucitor,nor ce stralucea cât 10 Sori la un loc, si se sprijinea pe rândurile scrise.
O mână nevăzută dragii mei, scrie pe norul orbitor de deasupra randurilor,scrie cu litere aurii si stralucitoare foarte ,aşa :
                     "Tu eşti ,Maria noastră !
                Asta este Maria de jos !
               Este Maria !Este Maria !"
Priveam cu ochii închisi fiind,priveam la stralucirea CERULUI,priveam la PAGINA scrisa de mine,în fiecare zi ,si-n fiecare noapte,şi m-au podidit lacrimile de bucurie si de fericire,la Cuvintele scrise de DUMNEZEU,Cuvinte ce erau despre mine.
Dar iata dragilor,ce-mi spune chiar acum un glas, referitor la acele Cuvinte scrise de Mâna Lui Dumnezeu:

                    "Acele Cuvinte, te reprezentau !"

Acum ,ca si atunci,glasul sufletului meu strigă către DUMNEZEU PREA  BUNUL ,asa:
                     Doamne ! 
               Doamne,Ţie mă supun trup si suflet,inimă şi cuget.
               Facă-se Voia TA, Doamne!"  

În următoarea clipă totul dispare,si vad din nou,încă Cerul firesc de noapte. 
Asadar fratilor,cred că v-ati convins că,nimic nu este întâmplător,nimic nu scriu de la mine,iar toate câte scriu,sunt sub Protectia Divină,şi sub stricta veghere a Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului.
Să nu vă îndoiţi de aceasta, niciodată !
Cu totii putem face lucruri minunate,bineplacute LUI  DUMNEZEU si MĂICUŢEI  DOMNULUI,sub aripa ocrotitoare a împlinirii celor 10 PORUNCI Dumnezeiesti.
Să învăţăm să dăruim Dragoste sufleteasca;sa învăţăm a  ne ruga cum trebuie :să învăţăm a ajuta pe cei în nevoi, si în necazuri.
                                           Cu dragoste,Maria.


              

5 comentarii:

  1. Doamna Maria, este minunat ceea ce vi se intampla dumneavoastra, daca am putea si noi ceilalti sa simtim dragostea fata de Dumnezeu si Maica Domnului asa cum o simtiti dumneavoastra poate nimic in lume nu va mai fi rau si nu vor mai exista nenorociri. Am trai cu adevarat ca fratii in iubire, smerenie si bunatate si abia atunci am cunoaste adevarata fericire si bucurie. Doamne ajuta sa se intoarca toata lumea la credinta si la rugaciune. Doamne ajuta! Sa fiti ocrotita!

    RăspundețiȘtergere
  2. E VORBA DE DVS SI CEL DE SUS VA IUBESTE,VA OCROTESTE,.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este extraordinar de frumos!!! Va iubesc din tot sufletul! Am crezut in dvs.din prima clipa de cand a-ti scris pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e o misiune usoara.Va doresc sa aveti puterea sa o duceti pana la capat!

    RăspundețiȘtergere