marți, 24 noiembrie 2015

UN MARE ŞI FOARTE ÎNDRAGIT ACTOR, VA PLECA LA DOMNUL !

                                            24  Noiembrie 2015, ora 6,53 dimineaţa !

                                                 Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineaţă, văd ca si cum ar fi în camera mea, un ecram Tv, mai mare. Pe Ecran a intervenit brusc, o Lumină albastra violet.
Pe mijlocul ecranului TV, văd un foarte îndragit Actor (nu-i voi da numele si nici detalii ), voi spune doar ca este mai in vârstă si că este foarte, foarte comic.
Acest Rege al Teatrului românesc, indraznesc eu a-al înnobila cui acest Titlu, fara teama de a gresi, tine mâinile la piept ca la Rugacine, si priveste spre mine, care eram jos in dreapta ecranului, si vorbeam prin skipe.
Îndragitul Actor, Marele  Actor,intinde mâinile lipite una de alta, spre mine, si asa ,gesticulând bucuros tare, îmi spune :

                 "Nu trebuie să mai spui ceva, pentru că stiu! 
              Ştiu că toate câte spui, se aude la Dumnezeu !"
Moment in care, eu ridic ochii si-l privesc spunându-i :
               Da, mă aude Dumnezeu, dar nu toată Lumea crede aceasta!"
În această clipă dragii mei,Marele Actor ar vrea sa mai îmi spună ceva , dar dispare de pe Ecranul albastru, care se asemăna cu Cerul  ca un amurg, dispare într-o Lumina alba, orbitor de stralucitoare. Aceasta Lumina alba, ca un Soare pe Cerul albastru, il absoarbe intr-o clipă.
Dragii mei, cu adevărat atunci când Domnul îl va chema la El, pe aceasta somitate a Teatrului românesc, cu adevarat România va pierde un Om de o mare valoare, un Om care, se va mai naste poate, peste cateva secole.
Doamne , daca este Voia TA, mai lasa-l pe acest om  indragit de poporul român. 
Mai îngaduie-i Doamne , ca sa mai râmână pe acest Pământ, şi sa ne mai bucure pe noi, căci destul suntem tristi ,necăjiţi si crispati.
                                Doamne Ajuta !
                            Cu dragoste, Maria.   
 

13 comentarii:

  1. Instantaneu cum am citit mi-a zburat gândul la Alexandru Arșinel..Dumnezeu sa i-l ocrotească

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Arșinel ma gândeam si eu citind. Sperăm sa nu fie din Romania.

      Ștergere
  2. Florin Piersic este un actor foarte indragit si foarte credincios,pana si vorbele din previziune par sa ii apartina

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,si mie la fel mi-a zbuat gandul,Al.Arsinelsa dadajduim ca merge intr-o lume mai buna!Silvia

    RăspundețiȘtergere
  4. Indiferent cine este acest om , ii respect dorinta de plecare si rog Divinitatea pentru binele sau cel mai inalt. Intelegeti ca viata este eterna iar moartea este continuarea calatoriei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest corp pe care ni l-am ales singuri ne limiteaza fiinta de lumina care suntem. Cand vine momentul sa ne dezbracam de el suntem atat de liberi si putem calatori unde vrem in univers cu viteza Luminii. Nu inteleg de ce faceti din asta o tragedie, cand de fapt este o binecuvantare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-i fie sfarsitul strajuit de ingeri!

    RăspundețiȘtergere
  7. indiferent cine ar fi .....va fi o mare pierdere.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.cancan.ro/actualitate/intern/teatrul-romanesc-este-in-doliu-un-mare-actor-s-a-stins-din-viata.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie la fel mi.a zburat gandul, la acelasi Al. Arsinel . Nu stiu dc??

    RăspundețiȘtergere
  10. am gasit acum acest articol : Doliu în lumea teatrului. Un renumit actor şi regizor român a murit
    De Flavia Marin -
    28 Noi, 2015

    Doliu în lumea teatrului. Un renumit actor şi regizor român a murit.

    Astfel, este vorba despre actorul şi regizorul Mircea Anca. Acesta a decedat, sâmbătă, la vârsta de 55 de ani, „după o lungă luptă cu o boală necruţătoare”, informează Teatrul Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti.

    „A iubit şi a fost iubit. Om luminos, mereu plin de speranţe, va fi mereu un exemplu. Suntem alături de soţie, colega noastră Iuliana Moise şi de fiul lor, tânărul regizor Mircea Anca Jr. Dumnezeu să-l odihnească în pace!”, a precizat Teatrul Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti, într-un comunicat de presă.

    Mircea Anca era bolnav de leucemie şi a fost internat de mai multe ori în ultimii ani.

    RăspundețiȘtergere