duminică, 29 noiembrie 2015

UN ATAC CUMPLIT !

                                   Noapte de 28 - 29 Noiembrie 2015,ora 22,45 !

                                                       Dragii mei,

În această noapte ,în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor un glas care, spune ceva cutremurator, înspaimântător.
Glasul spunea asa :
                            "Un şablon ! Un Atac cumplit !"
 Iar ceea ce am auzit, am si văzut scris ca o stire, pe un ziar ce era suspendat în aer.
Dragii mei, eu nu stiu unde anume ,va avea loc acest cumplit atac, dar din nefericire, acesta va avea loc, pentru că asa este scris, ca să aibă loc.
Eu nu pot face nimic  ca sa pot schimba ceva, din ceea  ce mi se arată. Ma rog la BUNUL  DUMNEZEU,si la MAICA  DOMNULUI, ca sa nu lase a se intampla astfel de nenorociri.Dar este numai VOIA  SA, pentru noi toti Fiii  Săi.
                                              Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu