miercuri, 18 noiembrie 2015

DIN NEFERICIRE , S - A ADEVERIT SI ACEASTA ! PARISUL A FOST LUMINAT, DE BOMBE CARE EXPLODAU ! PARISUL A FOST LUMINAT , DE FOCURI DE ARME , PRECUM SI DE MASINI ALE POLITIEI !

                                                              

                                                                    Dragii mei, 

Scriam în urmă cu doar 4, respectiv 3 zile, doua articole ingrijoratoare, în ceea ce priveste FRANTA si poporul francez.
Iata dragilor cum ,în acest articol din 14 noiembrie 2015,ora 7,50 dimineaţa, scriam că am văzut două litere, ce ar si putut fi din mijlocul unui cuvant.
Acestea erau :RI.
Iar mai jos ,inacelasi articol scriam cum un glas mi-a spus aşa :
                         "Paris ! Franţa Luminează "!  
Acum dragii mei, vedeti si voi de unde sunt cele doua litere :RI, de la cuvantul PARIS, iar faptul că mi s -a spus că Franţa luminează, este ceea ce se intamplă acum in PARIS.
Iata si linkul :  
 
  1. Focuri de arma si explozii la Paris: Teroristi...

    www.ziare.com/international/atentat-paris/focuri-de-arma...
    Focuri de arma si explozii la Paris: Teroristi "neutralizati", o femeie kamikaze s-a aruncat in aer
  1. Franța: O femeie kamikaze s-a aruncat în aer...

    www.cotidianul.ro/franta-o-femeie-kamikaze-s-a-aruncat...
    Mai mulți polițiști au fost răniți și cel puțin o persoană - o femeie kamikaze - a murit în timpul unui asalt la Saint Denis al forțelor antiteroriste în ... 
    Iata primul articol :

          1.                  14 Noiembrie 2015, ora 7,50 dimineaţa !

                                              Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă,când m-am trezit după doar 4 ore de somn, vad  sub plafon deasupra patului meu,ceva ca o umbra, care pulseaza încontinuu.
Închid ochii, pentru că eu asa văd majoritatea Minunilor, si astfel ,văd o dungă neagra sub un Cer de noapte.
Dunga neagra era mare ,atât cât puteam cuprinde eu cu ochii ,pe bucatica de Cer ,de deasupra mea.
                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                      .
Dunga neagra se topeste precum zăpada in palma noastra, si rămâne un bleu senin, un bleu ca de oglindă, pe care văd două Litere mari de -o schioapă !
Aceste Litere mi-au fost descoperite, una câte una.
Nu stiu daca era începutul unui cuvânt, mijlocul lui sau sfarsitul cuvantului, deoarece ,partea din stanga literelor, precum si cea din dreapta lor, au rămas tot în întuneric.
Aceste litere erau :

                                  R I                   ...

 Erau două litere mari, de circa10 -15 cm înălţime,,si scrise foarte tare îngroşat, de circa 2 cm. Culoarea era aurie, precum aurul topit; totul se intampla la Sud -Est.
După ce mi s-au arătat aceste litere în aceasta conjuctură, întreb în sinea mea: dar oare ce inseamnă?
Iar răspunsul, a venit în clipa următoare, când un glas a spus:
                    "Paris !
Iar un altul completează :
                     Franţa  luminează !"

În această clipă,văd dragii mei spre Est, mai sus decât mine ca şi altitudine, văd sub un Cer ca un amurg, departe de locul unde sunt eu, ca atunci când privim în zare ca să vedem ceva, văd niste constructii care se terminau cu niste turnuri, precum acelea de la fabrici, sau Centrale nucleare. Doar aceste turnuri înalte le vedeam mai bine, in rest, erau niste clădiri joase sub aceste turnuri.
În mijlocul acestor turnuri, are loc o primă Explozie mare, care ridică sunb Cerul ca un amurg, un nor imens, gros de fum, un nor de fum gros ,ca o spirală.
Nu stiu dacă a fost o singură EXPLOZIE sau mai multe, deoarece norul spiralat de fum gros, era foarte înalt si acoperise tot câmpul meu vizual.
La doar 10 secumnde ,apare  sub plafonul camerei mele, MAICA  DOMNULUI, care arăta aşa :
                      Maica Domnului Oranta - acrilic pe lemn de tei, 28 cm diametrul.
Maica  Lui Dumnezeu arăta exact ca in aceasta Icoana Sfanta, numai că, avea alb orbitor în jurul Său si nu bleu.
Totul era cuprins ca şi aici, într-un pătrat negru, într-un pătrat îndoliat. 
Dragii mei, stim cu toţii ce s-a intamplat în PARIS, asta noapte! 
Au avut loc  mai multe Atentate teroriste,în care au fost ucisi cu sânge rece , peste 120 de oameni ,iar alte sute, sunt ranite grav si extrem de grav. Un adevarat masacru! 
Acest ATENTAT dragilor, din noaptea de 13 -14 noiembrie ,eu l-am prevazut din nefericire ,încă din 4 aprilie 2015.
Sunt atât de tristă, pentru ceea ce s-a intamplat în Franta, că toata noaptea nu am dormit; am stat si m-am rugat pentru sufletul acelor oameni nevinovati,care au fost executati în mod barbar, precum si pentru cei care sunt ,grav si extrem de grav raniţi.
Dragii mei, si atunci, ca şi acum ,eu mi-am facut datoria de a publica ceea ce mi se arată.
Mă rog la BUNUL  DUMNEZEU si la MĂICUŢA  DOMNULUI, ca sa fim apăraţi si ocrotiti, de tot raul si de toata suferinţa.
Doamne, ajută-ne si ne binecuvintează!
                                          Cu dragoste, Maria. 

---------------------------------------------------------------------------------
 Si cel de-al doilea articol :
   2.                              15  Noiembrie 2015 ,ora 6,10 dimineaţa !

                                               Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă, m-a trezit un glas care implora pur si simplu pe Bunul Dumnezeu ,aşa :

                  "Pentru  conspiraţia lor , ferechează Doamne Uşile ! 
               Doamne Te implor, ferechează Usile, ca să nu mai intre nimeni.
  Iar acum dragilor,intervine un alt glas, care spune ceva cutremurător.
Glasul spunea aşa :
               Loveste Doamne Ţara lor , ca să nu mai conspire !"
După care, ambele glasuri dispar ,iar eu mă grabesc a scrie cele auzite.
Dragii mei, Tragedia  din Franţa, nu va rămâne fără ecou;se vor căuta vinovatii până la al zecelea neam.
Nimenea nu se va multumi, numai cu uciderea teroristilor, care au atacat PARISUL.  
SUA si UE, si-au unit fortele si vor săpa mai adânc în catacombele teroristilor.
Si vor afla multe lucruri, care urmeaza sa aiba loc. 
Vor actiona  din impuls, din razbunare, si nu vor mai ţine cont că ,sunt si persoane nevinovate.
Dragii mei, ceea ce transmite MESAJUL de mai sus, nu este deloc linistitor:
"Ferechează Doamne Usile, loveste Doamne Ţara lor, ca sa nu mai conspire!"
Noi nu putem decât, să ne rugăm la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca să fim apărati si ocrotiti, de tot răul si de tot necazul.
Să ne rugăAmin !
                        Cu toată dragostea, si cu toată preţuirea, Maria.

Iata acum dragilor, si informatia cu ce se intampla in PARIS, astăzi:
      

Focuri de arma si explozii la Paris: Teroristi "neutralizati", o femeie kamikaze s-a aruncat in aer

de Diana Robu
Miercuri, 18 Noiembrie 2015, ora 13:32
   
Focuri de arma si explozii la Paris: Teroristi "neutralizati", o femeie kamikaze s-a aruncat in aerFoto: Arhiva Ziare.com
O interventie a fortelor speciale a avut loc miercuri dimineata, in apropiere de Stade de France, in cartierul Saint-Denis, din nordul Parisului.
Presa franceza sustine ca tinta operatiunii in forta ar fi fost Abdelhamid Abaaoud, teroristul considerat creierul atentatelor de saptamana trecuta de la Paris. Din primele informatii, insa, el nu se afla printre cei arestati de politisti in operatiunea de miercuri.

Mai multe impuscaturi si explozii au rasunat in noapte, trezindu-i pe locatarii din zona, relateaza Le Parisien.

Citeste cele mai noi informatii despre atentatele teroriste de la Paris

Parchetul din Paris a confirmat, intr-un comunicat, ca in cadrul operatiunii au fost arestate sapte persoane, iar o femeie-kamikaze, baricadata in apartament, a murit dupa ce si-a detonat centura cu explozibili. Ministrul francez de Interne, Bernard Cazeneuve, a confirmat ca inca un suspect a fost impuscat mortal in operatiunea din St. Denis.

Politia franceza a informat pe Twitter ca 5 politisti au fost raniti usor in cadrul operatiunii. Ulterior, postul de televiziune BFMTV a informat ca un al saselea membru al fortelor de ordine a fost ranit.

Ziare.com v-a transmis, in format LIVE TEXT desfasurarea evenimentelor din Franta:

13:32 - Le Monde anunta ca toate cele 129 de victime ale atentatelor de vineri au fost identificate.

13:22 - Lili Fildan Rosus, o romanca stabilita in cartierul parizian Saint Denis, a postat pe o retea sociala un video. Pe fundal se pot auzi focuri de arma.

"E ora 4:42 si de 15 minute se trage in prostie....nu stiu ce se intampla...nu-i nimeni pe strada... nu se aud numai focuri. Am sunat la politie si mi-au spus sa nu iesim afara... Mi-au confirmat ca se trage in Saint Denis Basilique", a scris romanca pe Facebook.

E ora 4:42 si de 15 minute se trage in prostie....nu stiu ce se intampla...nu-i nimeni pe strada...nu se aud numai focuri Am sunat la politie si mi-au spus sa nu iesim afara... Mi-au confirmat ca se trage in saint Denis Basilique
Posted by Lili Fildan Rosus on Tuesday, November 17, 2015


13:17 - Parchetul francez confirma ca sapte persoane au fost arestate in operatiunea din St. Denis.

13:13 - Potrivit imaginilor difuzate de CNN, mai multi politisti antitero s-au adunat in fata unei biserici si incearca sa sparga o usa metalica.




13:03 - Abdelhamid Abaaoud, "creierul" atentatelor de vineri, nu se afla printre persoanele arestate in operatiunea din St. Denis, scrie Le Figaro.

13:01 - BFMTV relateaza ca un saselea politist a fost ranit in operatiune.

12:56 - Ministrul de Interne urmeaza sa aiba o interventie publica in care sa dea mai multe informatii despre operatiunea de la Saint Denis.

12:50 - Informatiile despre suspectii ucisi sunt neclare: Procuratura a confirmat ca o femeie kamikaze s-a aruncat in aer. Presa franceza vorbeste de un al doilea suspect din apartament, care a fost ucis de un lunetist. Autoritatile franceze au anuntat ca cinci persoane au fost arestate. Intre timp, presa a relatat ca ar fi vorba de 7 arestari.

12:49 - Operatiunea politiei in St. Denis s-a incheiat, potrivit AFP. Asaltul s-a terminat si "toti teroristii au fost neutralizati", a anuntat purtatorul de cuvant al Guvernului, Stephane Le Foll.

12:31 - Nabil Guerram, o femeie in varsta de 31 de ani, care locuieste in St. Denis, a povestit jurnalistilor de la The Guardian ce s-a intamplat in noaptea de marti spre miercuri.

"La ora 04:20 m-am trezit, din cauza zgomotului puternic de focuri de arma. Copiii mei plangeau. Timp de 20-25 de minute s-a tras non-stop. Apoi a fost o pauza, era liniste, apoi rafalele au inceput din nou, pentru mult timp".

12:24 - The Guardian relateaza, citand surse din politie, ca acum sunt arestate sapte persoane.

12:14 - Potrivit Reuters, teroristii arestati in operatiunea de miercuri planuiau un atentat terorist in cartierul La Defense. Informatia nu a fost confirmata oficial pana la aceasta ora.

12:05 - Politia franceza a anuntat ca un caine politist, un ciobanesc belgian numit Diesel, a fost ucis in raidurile din St. Denis in aceasta dimineata.

4 comentarii:

  1. Doamna Maria dar dumneavoastra cum ati descoperit harul pe care il aveti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am rugat si am cerut de la MANTUITORUL ca sa faca din mine,unealta MAINILOR SALE precum si DOVADA VIE a LUMII intregi, ca DUMNEZEU EXISTA ! Si mi-a implinit DORINTA!
      De aproape 20 de ani, scriu.
      Fiecare dintre noi, poate sa primeasca asemenea DAR si HAR, numai sa respecte PORUNCILE, sa le implineasca.

      Ștergere
  2. Doamna Maria dumneavoastra cum ati descoperit ca aveti acest har?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria dumneavoastra cum ati descoperit ca aveti acest har?

    RăspundețiȘtergere