vineri, 27 noiembrie 2015

NORI NEGRI CA DE MARE FURTUNĂ, SE VOR ABATE PESTE UN ORAŞ DIN EST !

                                                     26  Noiembrie 2015, ora 16, 16 !

                                              Dragii mei,

Tot in aceasta după  amiaza, desi aveam mult de lucru la biroul de-acasa,văd in spatele meu,văd spre Est,un Oras cu blocuri înalte, peste care s-au abătut nori negri,ca de fum negru.
Întregul oras dragilor,era prins în plasa norilor negri,care facuse intuneric din pricina densitatii lor.
 Description Blocuri la Mihai Bravu, Vitan (dinspre Miraj); oct 2oo7 ....
Dragii mei,am ales la intamplare aceasta poza de mai sus, ca sa va puteti închipui,,cum ar fi sa vedeti numai nori negri care inconjoara tot orasul.
Vom auzi dragii mei,probabil de o furtuna groaznică,pe undeva.
O furtună care nu va trece neobservata.
                                               Cu dragoste,Maria. 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ar putea fi asta?
      http://onlinereport.ro/un-nor-de-smog-urias-se-indreapta-catre-romania-tarile-vecine-puternic-afectate/

      Ștergere