miercuri, 25 noiembrie 2015

UN CUTREMUR INTENS , ÎNSPRE EST !


                                   Noapte de 24 -25 Noiembrie 2015,ora 2,20 !

                                                 Dragii mei,

În această noapte, în timp ce scriam la articolul anterior, văd fratilor de parcă as fi avut un al treilea ochi la ceafa, văd spre Răsărit, un Salon de Spital, cu tot cu sărăcutii bolnavi, ce nici nu miscau în patul lor, atât de gravi erau.
Printre paturile bolnavilor, se plimbă o asistenta,verificând fiecare perfuzie ,dar si pe fiecare bolnav.

       cele mai bune spitale din românia spitalul clinic universitar de ...      Mama lui Gheorghe Vlădan se internează anual din 1998 în Spitalul ...             Purtatorul de cuvant al Spitalului “Sfanta Maria” din Iasi ...  -
Brusc dragii mei,văd cum incepe un Cutremur mai intens,iar perfuziile bolnavilor ,se clatinau ca frunza-n vânt.
Acest Cutremur intens, era si lung ca si timp.
Dragii mei, din păcate vom auzi de vreun CUTREMUR pe undeva, un CUTREMUR  mai intens ce va afecta ,si o cladire a unui Spital frumos,elegant si bine dotat.
ROMÂNIA dragii mei,este ocolita si ocrotita de Cutremure devastatoare. Nu o spun eu, ci Duhul  Cel Prea  Sfant o spune.
                                          Cu dragoste, Maria. 

4 comentarii: