sâmbătă, 21 noiembrie 2015

BRUXELLES VA FI BOMBARDAT ! ŞI GEORGIA ,VA FI TINTA JIHADISTILOR !


                                    Din nefericire, iată si Dovezi :

  1. Alertă maximă în Belgia, după atentatele din Paris...

    www.romanialibera.ro/.../alerta-maxima-in...din-paris-399512
    Cu această ocazie, are loc o ceremonie duminică dimineața la Catedrala din Bruxelles, ... alerta maxima ; atentate paris ...
    1. Nivel maxim alerta terorista la Bruxelles -...

      www.ziare.com/international/atentat-paris/nivel-maxim...
      Belgia a ridicat sambata la nivel maxim nivelul de alerta terorista pentru orasul Bruxelles, a anuntat Centrul national de criza OCAM, referindu-se la o "amenintare ...
                                      Dragii mei, 

    Deoarece toata EUROPA este asediata de teama TERORISTILOR, am ţinut neapărat ,ca sa readuc acest articol din 5 august 2015, in care un glas imi spunea că, Bruxelul va  fi bombardat.
    Cine are urechi de auzit, să auda !
    Cine are ochi de văzut, să vadă !
    Iată articolul meu : 
     
                                      Noapte de 5 - 6 August 2015 ,ora 2,43 !

                                                     Dragii mei, 

    În această noapte, când abia îmi terminasem Rugaciunea si mă băgasem în pat, aud un glas ,care spune ceva despre o mare tragedie.
    Glasul spunea aşa dragilor :

                       "Bruxelles !
                    Cel puţin opt persoane şi-au pierdut viaţa , în bombardamentele de la Bruxelles !" 

    Asadar dragii mei, din nefericire , cumplitii  teroristi vor ataca si Bruxellul!
    Vor bombarda Bruxellul, si vor omorâ oameni nevinovaţi. 
    Probabil vor pune bombe capcane, sau mai rau vor lua ostateci.
    DUMNEZEU este Mare si Atotputernic, si va avea grija de fiecare dintre noi.
    Păcat însă, că eu aduc aici niste vesti despre Evenimente tragice care urmează a avea loc, si ca nimeni nu le ia în seamă, iar tragediile curg lanţ, ucigând oameni nevinovati. 
                                              Cu dragoste, Maria.

    Din păcate, urmează si Georgia :                           
    GEORGIA !!!
    GEMA director Jim Butterworth released the following statement to Channel 2’s Mark Winne.
    wsbtv.com

                                Noapte de 20 -21 Noiembrie 2015 , ora 1,10 !

                                                 Dragii mei, 

    Cred că ,dacă ar sti teroristii ca eu le desconspir actele lor sângeroase, cred că m-ar căuta si pe mine. 
    Dragii mei,doresc ca sa mentionez ferm că , îmi asum întreaga responsabilitate pentru cele scrise si afirmate, atât în acest articol,cât si-n toate celelalte câte scriu.
    În aceasta noapte, când tocmai voiam sa inchid calculatorul si sa ma culc, aud un glas care spune ceva înspăimântător.
    Glasul spunea aşa :

                        "Georgia ! 
                    Georgia ! Ce se va intampla cu acele clădiri...!
          Iata ce se va intampla, cu acele clădiri !"

    Clipă în care, dispare tot ce este obstacol si vad spre Nord -Vest (îmi dicteaza chiar acum un glas in dreapta mea  ce sa scriu) , deci văd un CER de ziuă ,iar jos pe Pământ multe cladiri zgârâie nori.
    În faţa acestor blocuri zgârâie nori, se afla unul mai spre stânga, care este si cel mai înalt dintre toate.
    Acest bloc zgârâie nori, chiar in primul rând din faţă ,va fi aruncat în aer.
    Din acest zgaraie nori, se ridica către CER, mult fum si cenuşă,la partea de sus, la ultimele etaje.
    Dragilor,ceea ce urmeaza a se intampla cu zgârâie norii din Georgia, se aseamana foarte tare ,cu ceea ce s-a petrecut,cu Turnurile Gemene! 
    Asa iesea fumul gros alb-cenusiu,precum la Turnurile Gemene!
    Dragii mei!
    Nu e de glumit! Teroristii si-au ales ca următoare ţintă, GEORGIA !
    Un Atac terorist iminent, urmeaza a avea loc in Georgia, asupra cladirilor zgârâie  nori.
     Îmi asum toata responsabilitatea, pentru cele scrise si afirmate !
    Eu dragii mei, mi-am facut datoria de suflet ca sa scriu, despre ceea ce mi s-a arătat.
    Mai departe, depinde numai de Autorităţile din Georgia  , fireste ,daca cineva va dori, ca sa le puna in Alertă Maximă.
    Măcar sa evacueze oamenii ,care locuiesc in acei zgârâie nori.
    O sa va rog ,ca sa distribuiti si voi acest articol. 
    Poate cineva il va traduce in Engleza, si va atentiona Autoritatile din GEORGIA, cu privire la Atacul Terorist  ,care urmeaza a avea loc la cladirile zgârâie nori.
    După cum vedeti in mesaj se spune :
                      '"Ce se va intampla cu acele clădiri, iată !"
    Deci ,categoric nu este vorba numai de o cladire, ci de mai multe cladiri zgârâie nori ,din Georgia . 
    Aceste poze cu zgârâie nori,,le-am luat la intamplare de pe net, pentru a ma putea face inteleasa mai bine.

    ... Maglev-ul atingand viteza de 431 km/h; dreapta: zgarie nori in Pudongcirculatia pe un zgarie nori 203.jpg.
    Doamne Dumnezeul nostru, Te rugam din inima si din suflet, apără-ne si ne păzeste pe toti.
                                                Cu dragoste,Maria. 

    P.S.
    Multumesc unui cititor ANONIM, că a tradus în engleza acestea :

    GEORGIA - ATLANTA
    FBI officials have confirmed to Channel 2 Action News that they are taking seriously a report about an ISIS threat at a WWE event in Atlanta on Sunday.
    The FBI released the following statement to Channel 2 Action News:
    "The FBI is aware of reports of an alleged threat that includes an Atlanta, Georgia venue and event. While we take all threats seriously, we do not have specific or credible information of an attack at this time. We have, however, made the proper notifications as we continue to work closely with our law enforcement and private sector partners to keep our community safe."

    http://www.wsbtv.com/news/news/local/fbi-taking-anonymous-isis-threat-seriously-atlanta/npSN9/

10 comentarii:

  1. D-na Maria daca stiti toate cate se intampla probabil stit si cand se vor termina toate necazurile astea. V-am scris mai mereu dar nu ne raspunde-ti la toti. Chiar as vrea sa aflu raspunsul d-voastra. Va urmaresc si blogul si la tv si sper sa reusiti ce v-ati propus si sa ne aduce-ti p calea cea buna cu ajutorul lui D-zeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atâta timp cât d-na Maria citește sit-ul Ziare.com un sit de manipulare băsistă, mă face să cred că totul este un fals. Sunt prezentate cu mare dibăcie fie evenimente întâmplate fie evenimente previzibile de oricine care este ancorat în cursul evenimentelor. Sigur că nici Bruxellesul nu va scăpa de teroriști, cât despre Georgia, această țară are aceiași zgârie nori ca și noi. Este prea de tot ca o ființă așa credincioasă să folosească cu mare dibăcie calculatorul. Ce spune dumneaei spun și eu că este posibil a se întâmpla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu nu stiam ca credinciosii trebuie sa traiasca ca in Evul mediu.Daca inseamna ca a te lega de Credinta trebuie sa fii putin inapoiat te inseli,pentru ca tot ce exista jos este si sus,totul este o holograma a cerului iar tot ce facem pe pamant ne vine de la inteligenta Creatorului.Suntem super interconectati cu cerul,asa ca mai gandeste-te si mediteaza pe tema asta domnul Anonim.

      Ștergere
  3. Georgia din SUA sau Republica Georgia?
    1) În Republica Georgia sunt căteva clădiri înalte doar în orașul Batumi. Cel mai înalt e un hotel.
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Batumi
    2) În Georgia din SUA, sunt câțiva zgârie nori...
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_Sandy_Springs,_Georgia

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru avertizare, varianta normală și simplă este contactul cu ambasada din București...
    http://www.mae.ro/foreign-missions/3532#814

    RăspundețiȘtergere
  5. Atanta este oras in Georgia, SUA.

    Anonymous:
    Islamic State planning attacks on Paris churches, Atlanta WWE event Sunday.

    http://www.jihadwatch.org/2015/11/anonymous-islamic-state-planning-attacks-on-paris-churches-atlanta-wwe-event-sunday

    RăspundețiȘtergere
  6. http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3704310
    Aici avem o lista cu posibilele atentate planificate pentru ziua de maine făcute publice de către hackerii Anonymous, datorită căreia si FBI a intrat in alerta

    RăspundețiȘtergere
  7. Revin, a aparut stirea si in presa romaneasca:

    Vor fi evenimente majore în toată lumea pe 22 noiembrie :
    "
    Grupul de hackeri Anonymous susţine că a spart reţeaua secretă a Statului Islamic şi a descoperit că jihadiştii pregătesc opt atentate pentru duminică, 22 noiembrie.
    . . .
    Potrivit sursei citate, hackerii au emis un comunicat în care susţin că Statul Islamic pregăteşte opt atentate într-o singură zi, duminică. Lista ţintelor include o gală de wrestling pe Philips Arena în Atlanta, Georgia (SUA) şi concertul unei trupe americane de heavy metal în Milano.
    . . .
    Vor fi evenimente majore în toată lumea pe 22 noiembrie.

    Lista ţintelor ISIS:

    • Cigales Electroniques with Vocodecks, RE-Play & Rawtor at Le Bizen (Paris)

    • Concrete Invites Drumcode: Adam Beyer, Alan Fitzpatrick, Joel Mull at Concrete (Paris)

    • Demonstration by Collectif du Droit des Femmes, group for women’s rights, (Paris)

    • Feast of Christ the King celebrations (Rome/Worldwide)

    • Al-Jihad, One Day One Juz (Indonesia)

    • Five Finger Death Punch (Milan)

    • University Pastoral Day (Holy Spirit University of Kaslik, Lebanon)

    • WWE Survival Series (US)
    "

    http://www.stiripesurse.ro/avertisment-al-hackerilor-anonymous-isis-pregatese-opt-atentate-duminica_974077.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Așteptăm cu sufletul la gura! Eu nu știu daca tot ce spune ti se va adeverii.. Eu am copiat tradus și-am trimis la primăria din Bruxelles .. Speram sa se poată măcar diminua nr victimelor .. Căci voia lui Dumnezeu se va face oricum... Oricum noi va citim si va uram sănătate si domul sa va întărească si sa va înzestrese cu tot mai mult har!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.mediafax.ro/externe/avertisment-anonymous-jihadistii-planuiesc-atacuri-duminica-in-atlanta-si-la-paris-fbi-ia-in-serios-amenintarea-isis-la-philips-arena-14894952

    RăspundețiȘtergere