sâmbătă, 28 noiembrie 2015

ATENŢIE !!! ROMÂNIA ÎN VIZORUL TERORISTILOR ! LOCUL UNDE VOR LOVI TERORISTII .

                                               27 - 28  Noiembrie 2015,ora 2,55 !

                                               Dragii mei, 

                În această noapte ,în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului,văd dragilor,cum îmi apare în faţa ochilor,apare ca din adânc ,HARTA  Fizico-Geografica a României.

                             ..Harta fizico-geografica a Romaniei/Harta administrativa a Romaniei ....

Aşa cum se ridica un lemn deasupra apei,la fel a iesit ca din adânc , HARTA  ROMÂNIEI,asa ca in imaginea de mai sus.
În timp ce priveam la HARTĂ, si nu stiam de ce mi se arată, aud un glas dragilor, care spune ceva cutremurator.
Glasul spunea aşa,in timpul când HARTA  era în faţa mea :

                "Locul , unde va lovi  Teroristii,  întâi.

Şi  văd HARTA ROMÂNIEI ca in poza de mai sus,cum mai este încă suspendata in aer, spre Răsărit. 
Iar după o pauză de câteva secunde ,un alt glas spune, si chiar vad scris în aer ,aşa :

                           În influenţa Gării de Nord !"  

Dragii mei,din nefericire, iata cum Teroristii nemilosi,si fara nicio teamă de cineva sau de ceva,vor ataca fara mila si in România pasnică. 
Sunt sigură dragii mei,că Autorităţile Române, îşi vor face datoria cu prisosinta ca de fiecare data,si vor lua măsuri de cotracarare a actiunilor teroristilor.
DUMNEZEU va avea grija,ca VIITORUL  NOU IERUSALIM,sa nu fie distrus de oameni fara de CREDINTA,de oameni fara de dragoste faţă de Aproapele.
Am vazut si eu la TV, o amenintare a jihadistilor la adresaŢărilor Europene ,printre care si ROMÂNIA .
Eu sunt sigura că BUNUL DUMNEZEU,îi va desconspira pe teroristi,si nu va lăsa ca sa se intample vreo nenorocire. 
Teroristii nu pot fi mai puternici ,decat PUTEREA  LUI  DUMNEZEU.
Tocmai din acest motiv ,DUMNEZEU imi arata ceea urmeaza,pentru ca astfel de oameni,astfel de criminali, sa fie prinsi înainte ca să atace .
Eu mi-am făcut datoria, si o sa mi-o fac zi si noapte,pentru ca acesti CRIMINALI fara niciun Dumnezeu,sa fie prinsi si pedepsiti conform LEGILOR.
Dragii mei,sa avem CREDINŢĂ în BUNUL  DUMNEZEU si in MAICA  DOMNULUI ,dar să avem si toată încrederea  în AUTORITATILE  ROMÂNE,că vor fi la datorie ,si vor veghea asupra României si a poporului român,asa cum au făcut-o şi o fac întotdeauna.
Doamne  ajuta !
                                            Cu dragoste,Maria.
 

ISIS ameninta cu noi atentate impotriva tarilor europene si SUA


Reteaua terorista Stat Islamic ameninta ca va comite in tari europene si in Statele Unite atentate similare cu cele de la Paris, conform unei inregistrari video difuzate luni. Organizatia fundamentalista sunnita avertizeaza ca toate tarile care participa la coalitia ce efectueaza bombardamente in Siria si Irak se vor confrunta cu atentate de genul celor de la Paris, unde au fost omorate 132 de persoane iar alte cateva sute sunt ranite.

Vezi si Barack Obama si David Cameron ii cer ajutorul lui Vladimir Putin

"Le transmitem tarilor care participa la campania cruciatilor ca veti avea soarta Frantei, ca Allah vegheaza; intr-o buna zi, vom lovi America si centrul acesteia, Washingtonul", afirma, intr-o inregistrare video transmisa de reteaua terorista Stat Islamic, un barbat care se prezinta "Al-Gharib Algerianul". "Le spun tarilor europene ca vom veni, cu bombe, cu centuri explozive si arme de foc; nu ne veti putea opri, pentru ca acum suntem mai puternici decat eram", avertizeaza teroristul. Autenticitatea inregistrarii, difuzata pe site-uri islamiste, nu a putut fi confirmata inca.              

10 comentarii:

  1. Asta mai trebuia acum...
    in rest avem de toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunul Dumnezeu sa ne apere si ocroteasca pe totii nu le am facut nici un rau nui pot intelege pe acesti oameni plini de atata ura si manie ce fac numai rau .

    RăspundețiȘtergere
  3. AM INTELES CA VA LOVI IN BUCURESTI SI TIMISOARA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În Timisoara au lovit deja, a apàrut azi dimineatà la jurnal incendiul din gara din Bucuresti !

      Ștergere
  4. D-na Maria ati zis ca Romania este protejata...de ce acum ne ataca teroristii???? S-a intamplat ceva cu credonta noastra de D-zeu ne avertizeaza prin intermediul d-voastra ??

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde ai inteles ca va lovii si in Timisoara?

    RăspundețiȘtergere
  6. http://remerra.blogspot.ro/…/ujp-2016-2100-programul-de-evo…
    IO ZAMOLXIS, PARINTELE ROMANILOR = IO FIUL OMULUI
    „Fiicele mele și fii mei, mă bucur nespus să vă văd pe toți într-o zi atât de mare cum este aceasta! Nu poate fi consemnată în cuvintele voastre cât este de importantă ziua de 10/11 Iulie 2010! Este o dată ce cu greu o veți putea șterge din memorie, este o zi în care CEL promis vouă acum mai bine de 2000 de ani de IISUS a venit la voi! EL este FIUL OMULUI care a venit pregătit (deci nu oricum!) și însoțit de foarte multe ființe de lumină, spirite primordiale ce aparțin Creației Primordiale! Spațiul Geto-Dac are marea onoare de a găzdui o mare parte din Conștiința Celui ce își spune FIUL OMULUI. Cam 90% din această conștiință a coborât și va continua să coboare până când va fi absorbită în totalitate de ființele primordiale, cei ce își spun OAMENI! Însă planeta OM a trimis mai demult o părticică din ea pentru a ajuta la procesul de trezire al românilor și de înălțare al Mamei Geea. Eu ca strămoș al vostru, dar și contemporan cu voi pot să afirm că, împreună cu MARELE AVATAR pregătim PROCESUL ELIBERATOR AL TUTUROR ROMÂNILOR de tot ceea ce este străin!!! Este momentul MARII TREZIRI, a unei conștiințe gigant care va pune stăpânire mai întâi pe cei desemnați și abia apoi pe toți ceilalți! În tot ceea ce se întâmplă, VOI FI CU VOI AȘA CUM AM PROMIS cândva, nu voi abdica de la această menire, căci îmi este dat să văd prin ochi de OM GLORIA CELUI PREA INALT, care acum a venit! Ceea ce a fost să fie s-a împlinit, acum procesul de transformare și înălțare merge după alți parametri! Cu o asemenea ființă alături așa cum este MARELE AVATAR, succesul este garantat, dar ca toate acestea să se întâmple va mai dura ceva din răul care trebuie să existe și să se consume pe el însuși! Vor fi ani de mari încercări, însă dacă aveți credință cât un bob de muștar, veți fi cei care veți auzi și vedea pe CEL PROMIS! Deocamdată atât, vă îmbrățișez români și vă urez: Drum drept și multă lumină! IO ZAMOLXIS vă mulțumește în numele întregului neam. Pe curând!”
    https://www.facebook.com/groups/preotiiluminiidivine/
    „SPIRITUL CREEAZA TOATE EXPERIENTELE, SUFLETUL LE EXPERIMENTEAZA SI LE TRAIESTE IAR CORPUL FIZIC LE PUNE IN PRACTICA SI INFAPTUIESTE.” PE SCURT: GANDUL, VORBA SI FAPTA UNUL SI ACELASI LUCRU SA FIE SI ESTE! SEMNEAZA: IO FIUL OMULUI
    http://ioncoja.ro/…/pythagora-a-invatat-filosofia-de-la-za…/
    &
    "LA DOAMNA DRAGOSTE sau DOAMNA IUBIRE se ajunge dupa ce treci intai pe la DOMNUL ADEVAR." MARELE AVATAR
    https://www.youtube.com/watch?v=6onpV0u3ddM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai asta marele avatar Marius Adrian Cretu asa zisul Anticristul si pe aici te gasesc??E al doilea mesaj care il dai pe blog vezi ca duci oamenii in eroare si nu e de bine.Stai linistit ca nu esti tu Iisus Hristos revenit printre pamanteni abtine-te de la comentarii Cretule.

      Ștergere
  7. Romania este ocrotita de DOMNUL ISUS HRISTOS si datorita acestui fapt, cred cu tarie ca nu va fi vreodata atacata de teroristi. PACE sa fie pe intreg teritoriul tarii mele si romanii sa gandeasca pozitiv!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte multi dintre voi, nu vor vedea nimic, iar din cei ce vor vedea, putini vor intelege, multi se vor infricosa si teama mare se va instala in sufletele lor, dar vi le voi da. Mesajele nu sunt ca sa va fie frica, ci ca sa va treziti si sa va intoarceti la Domnul. Bucurati-va, caci El vine, acesta este mesajul Lui. Tocmai pentru a nu provoca teama si frica, nu mi s-a ingaduit pana acum sa le fac cunoscute lumii. Dar putin timp a mai ramas, caci au intrat zilele in sac si acum mi s-a permis sa le dezvalui:

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010790286201

    Distribuiti-le catre toti prietenii/rudele voastre, catre cati mai multi cunoscuti. Aceste mesaje-imagini trebuie sa ajunga la toti cei care cauta raspunsuri, atat din Romania cat si de pe restul Globului. Va rog imprastiati-le catre toate “colturile” Pamantului.
    P.S. Acele imagini care va atrag atentia in mod deosebit, va sfatuiesc sa le descarcati si sa va “jucati” cu ele. Sa le intoarceti la 90 de grade, la 180 de grade…veti fi uimiti pentru ca de fiecare data veti vedea ceva diferit.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze !

    RăspundețiȘtergere