duminică, 29 noiembrie 2015

O EXPLOZIE URIAŞĂ , ÎNSPRE EST !

                                     Noapte de 28 -29 Noiembrie 2015, ora 22,30 !

                                                     Dragii mei,

Ceva ce iarasi m-a înspăimântat ,s-a întâmplat tot  în această noapte,în timp ce scriam aici pe Blog.
Desi eram cu ochii pe Monitor, vedeam totusi in spatele meu, de parca as mai fi avut un ochi la ceafă, vedeam O  EXPLOZIE  URIAŞĂ, cu mult fum alb si dens.
Mai întâi am văzut o Explozie mai mică, în faţa acesteia mari, dar mai la distanta, după care cât am clipi din ochi, a explodat ceva mai la distanta, pe aceeasi linie, a explodat ceva ce a facut un caier urias de fum alb si dens, până la Cer.
O asemenea Explozie am văzut , ca în pozele de mai jos:
      ALERTĂ NUCLEARĂ la două reactoare de la Fukushima | Ziua Veche.... epidemie de cancer. Ipoteza: au fost demolate prin explozii nucleare
Dragii mei, eu nu stiu locul si ziua anume,unde se va întâmpla o asemenea Explozie; dar din nefericire,stiu ca asa va fi,precum mi s-a arătat.
Nu putem decât, să ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca să fim apărati de tot răul si de tot necazul,Amin !  
                                         Cu dragoste,Maria. 

2 comentarii: