miercuri, 18 noiembrie 2015

IISUS A SUFLAT CĂTRE MINE, O INIMĂ CA DE AUR !

                                Noapte de 17 -18 Noiembrie 2015, ora 0,10!

                                                Dragii mei,

Încă o mare Minune, am trait în aceasta noapte.
În timp ce mă rugam la BUNUL DUMNEZEU  si la Maica Domnului, văd dragilor, cum IISUS  HRISTOS din Icoana Sfanta de pe perete, începe a clipi si a sufla spre mine Lumina aurie, ca din Soare ruptă.
Stand în genunchi si privind la Chipul Lui Iisus, din Icoana Sfanta de pe perete, văd dragii mei, cum Mântuitorul prinde viaţă, clipeste din ochi şi suflă cu gura Sa Prea Sfântă, suflă către mine, Lumină aurie ,orbitor de stralucitoare.
Lacrimile -mi curgeau de bucuria sfanta, iar Lumina aurie işi ia formă, de inimă aurie.
Acum inima aurie, pulsa în Faţa gurii Sfinte a Lui Iisus Hristos, asa precum pulseaza inima noastra.
Aceasta inima aurie,era ţinută de o alta mai mică, de culoare rosie.

                                             Acatistul către Domnul nostru Iisus Hristos - Spor în toate 
           Inima - Imagini - Trilulilu.
Văzând o asemenea MARE  MINUNE, am promis Scumpului nostru Mântuitor, că voi face toate câte îmi va porunci mie, roabei Sale.
Totul a durat circa 10 secunde, după care ,continuam ca sa ma rog, iar IISUS MÂNTUITORUL nostru al tuturora ,continua sa inchida si sa deschida ochii Săi. 
Am închis ochii mei, si priveam Sfanta Icoana asa cu ei inchisi, si astfel ,vedeam CHIPUL  MÂNTUITORULUI ca fiind stralucitor, cât 100 de Sori la un loc. 
MINUNEA  însă, a continuat cu altceva, despre care voi scrie într-un alt articol.
Dragii mei, sa ne rugam cu totii Lui Iisus Hristos, ca sa ne dăruiască sănătate, pace si liniste sufletească, dragoste faţă de Aproapele si mântuire sufletului nostru.
Să-I dăruim inima noastra, sufletul si cugetul nostru, ca sa le curatească si sa faca din ele, unealta Mâinilor Sale.
Numai aşa, vom putea fi fericiti ,si plini de dragoste si speranţă.
Doamne Ajută ! Amin !  
                                            Cu dragoste,Maria. 

5 comentarii:

  1. Isus are inima mare incat incapem totibin ea dar din pacate nu toti oamenîi il au in inima pe Isus

    RăspundețiȘtergere
  2. Puteti spune va rog continuarea?

    RăspundețiȘtergere
  3. doamna Maria puteti sa spuneti continuarea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Continuarea ? Este Dragostea ce o simtim fiecare in sufletul nostru, pentru DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI !
      Este dorinţa de a putea deveni mai buni, mai milostivi si plini de CREDINŢĂ !
      Atunci cand voi mai primi MESAJE de SUS, cu mare drag voi scrie aici.

      Ștergere
  4. Ati promis doamna Maria ca ve-ti scrie in alte articole continuarea ,lucru care nu s-a mai intamplat..Sunt foarte curioasa ce s-a intamplat in continuare...Multumesc !

    RăspundețiȘtergere