duminică, 22 noiembrie 2015

CUMPLIT SE ADEVERESC ! BRUXELLES ! ATACURI TERORISTE !

                                                                     Dragii mei, 

    Mai este oare loc de îndoială , în toate câte scriu?
De la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT scriu , si nu de la mine.
Citiţi cu mare atentie toate cate postez, si veti afla la timp ceea ce urmeaza.
Iata dragilor,ce se intampla acum la BRUXELLES:

Alerta terorista la Bruxelles: Televiziune evacuata - se cauta o bomba

Alerta terorista la Bruxelles: Televiziune evacuata - se cauta o bomba

Sediul unei televiziuni din Bruxelles a fost evacuat, duminica, dupa ce a fost observata in apropiere o masina suspecta, in conditiile in care Belgia este sub alerta maxima de terorism, de sambata, iar strazile capitalei sunt intesate de militari si ...
22 Noiembrie 2015


Amenintare terorista Belgia !

 

Si iată aici, articolul meu din luna august 2015, referitor la Bruxelles :


    Noapte de 5 - 6 August 2015 ,ora 2,43 !


                                                 Dragii mei, 

În această noapte, când abia îmi terminasem Rugaciunea si mă băgasem în pat, aud un glas ,care spune ceva despre o mare tragedie.
Glasul spunea aşa dragilor :

                   "Bruxelles !
                Cel puţin opt persoane şi-au pierdut viaţa , în bombardamentele de la Bruxelles !" 

Asadar dragii mei, din nefericire , cumplitii  teroristi vor ataca si Bruxellul!
Vor bombarda Bruxellul, si vor omorâ oameni nevinovaţi. 
Probabil vor pune bombe capcane, sau mai rau vor lua ostateci.
DUMNEZEU este Mare si Atotputernic, si va avea grija de fiecare dintre noi.
Păcat însă, că eu aduc aici niste vesti despre Evenimente tragice care urmează a avea loc, si ca nimeni nu le ia în seamă, iar tragediile curg lanţ, ucigând oameni nevinovati. 
                                          Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Ceea ce se petrece in Bruxelles imi aminteste de un alt articol scris de dvs. in urma cu cateva saptamani cand ati descris multe tancuri si soldati ce carau armament....nu retin exact cuvintele dar imi amintesc destul de bine acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce se petrece in Bruxelles imi aminteste de un alt articol scris de dvs. in urma cu cateva saptamani cand ati descris multe tancuri si soldati ce carau armament....nu retin exact cuvintele dar imi amintesc destul de bine acest articol.

    RăspundețiȘtergere