luni, 23 noiembrie 2015

S - A ADEVERIT DIN NEFERICIRE ! FEMEIA KAMIKAZE , A OMORÂT 8 PERSOANE, SI A RANIT ALTE 7 !

  1.                                                     Dragii mei, 

     

    Scriam un articol cu titlul :

    TERORISTII SE REGRUPEAZĂ ! FEMEILE MUSULMANE , SUNT PUSE ÎN LINIE DREAPTĂ, in care,am vazut în zorii zilei de 22 noiembrie 2015, o camera ca de hotel, cu o femeie in pat, o femeie tânără de origine musulmana, care primea indicatii de la doi barbati îmbracati in negru.

    Femeia ,primea vestea cu seninatate si cu bucurie.

    Si iata dragii mei, ce s-a intamplat la doar câteva ore, de când mi-a fost arătată aceasta femeie si cei doi barbati, mai precis după circa 18 ore:

    O femeie kamikaze s-a autodetonat în mijlocul...

    www.stiriziare.com/stiri/o-femeie-kamikaze-s-a...
    ... O femeie kamikaze s-a autodetonat în mijlocul unui grup de femei și copii, ... duminică fotografia celui de-al treilea kamikaze care s-a aruncat în aer ... 

O femeie kamikaze s-a autodetonat în mijlocul unui grup de femei și copii, în Nigeria


POSTAT: 22 Noiembrie 2015, Ora 23:32

O atac cu bombă a avut loc duminică în Nigeria. O femeie kamikaze s-a autodetonat după ce a intrat într-un grup de femei cu copii, în Maiduguri.

Publicitate
Opt persoane au murit în atacului cu bombă, după ce femeia kamikaze s-a infiltrat în grupul de mame.
Deocamdată nicio grupare teroristă cunoscută nu a revendicat atacul, însă astfel de atacuri au mai fost în trecut organizate de gruparea Boko Haram.
Săptămâna trecută au mai murit alte 32 de persoane într-un astfel de atac și alte 80 au fost rănite în orașul Yola.
Gruparea Boko Haram a devenit cunoscută din 2009 când a început să militeze împotriva guvernului nigerian. De-a lungul celor cinci ani de violențe, gruparea a ucis peste 20.000 de oameni în Nigeria și în țările vecin
 
Iata si articolul meu :
                                          22 Noiembrie 2015, ora 4,35 !
                                                Dragii mei,

După cum vedeti, de acolo de Sus, se doreste a se tine pasul cu Evenimentele de jos.
Articolele pe care le scriu, curg odată cu Evenimentele tragice ,care se produc acum in Lume. 
Iată dragii mei, ce spunea un glas, astazi 22 noiembrie in zori :

                 "Ceea ce esti ,linie dreaptă.
              Pentru că, noi teroristii...!"

Iar glasul nu mai continuă,,iar eu vad dragilor ,o incapere spre Sud, iar aici, vad un pat si o femeie musulmana ,cu batic alb pe cap, ce statea asezata intr-un cot ,râdea si vorbea cu doi bărbati tineri, tot musulamni.
Bărbatii erau imbracati in negru, iar femeia foarte tânără, părea ca se ascundea in acel pat ca de hotel.
Cei doi barbati ,erau total imbracati in negru,si puneau la cale, viitoarea Tragedie.  
După părerea mea, eu cred că acesti teroristi se ascund prin camere de Hotel.
Ceea ce tocmai am descris ,părea a fi o camera de hotel, unde ,acei bărbati dădeau indicatii tinerei care statea in pat.
Dragii mei, m-as bucura enorm de mult,daca prin ceea ce eu aduc drept marturie, sa pot ajuta la salvarea de vieti omenesti.
                                           Cu dragoste,MARIA.  

Un comentariu:

  1. Nu cred ca previziunile acestea iti vin ca sa schimbi sau sa faci ceva. Cred ca doar trebuie sa le spui oamenilor.

    RăspundețiȘtergere