luni, 23 noiembrie 2015

UN AVION CU 295 DE OAMENI LA BORD !!! STATUL ISLAMIC REVENDICĂ UN MĂCEL !

                                                                                      22 Noiembrie 2015,ora 5,25 zori de zi ! 

                            Dragii mei, 

Tot în această dimineaţă,  o Lumină puternică orbitor de stralucitoare, apare în faţa ochilor mei închisi, siastfel vad spre Sud-Est si spre Est, văd cum se luminează Cerul de noapte.   
Pe Bolta Cerească dragilor, apare o cifră scrisa spre Sud, si o alta cifră, scrisa spre Est.  
Eu dragii mei,am apucat sa vad doar, cifra dinspre Est ,deoarece cea dinspre Sud, a dispărut foarte repede.
Aud glas, care spune ceva cutremurator .
                                 Citez:  

                "Statul Islamic , revendică  un măcel.
        Şi văd scris dragii mei, pe Bolta Cerească, foarte aproape de Pământ, pe un nor alb cu un soare ascuns, văd o cifra neagra:

                                             295 !  

Dragii mei, după ce am văzut si această cifră, văd un bărbat de culoare mai inchisa la ten, mai mic de statură, care rupe o fiola mica de circa 10 ml, si -o bea cu nesaţ, după care, isi freaca palmele ca si cum ar fi foarte in formă, după ce a baut medicamentul sau drogul mai bine zis, din acea fiola.
Dragii mei, din păcate, vom auzi de o alta Tragedie, sau de mai multe Tragedii, in care una, va fi cu 295 de morti.
Eu nu stiu locul si nici ziua, unde se va produce aceasta nenorocire. După părerea mea, cred ca va fi vorba de vreun AVION cu 295 de persoane la bord, care va fi aruncat in aer.
Nu vad ,de unde ar putea veni aceasta cifra exacta, decat de la aruncarea in aer, sau macelarirea pasagerilor.
Doamne, iarta-ne si ajuta-ne pe noi robii TAI.
Te rugam Doamne, nu-Ti intoarce Faţa Ta de la noi ,Fiii Tăi  !
                                                  Cu dragoste,Maria.
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu