sâmbătă, 21 noiembrie 2015

ATACURI JIHADISTE ,CU AVIOANE JIHADISTE !

                                        21 Noiembrie 2015, ora 6,05 dimineaţa !

                                                     Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă în zori, m-au coplesit în mod dureros sufleteste, toate Mesajele cu privire la actiunile Teroristilor jihadisti.
Iata dragii mei, ce spunea un glas , dar nu numai ca spunea, o mana nevazuta scria in aer, o propozitie de doua rânduri, din care am vazut si auzi doar atât :

                    "Atacuri  jihadiste.......
iar în rândul doi, descopar că scrie asa:
                    Cu Avioane jihadiste !"

În acest moment dragii mei, văd un Bloc de culoare alb -gri, un Bloc foarte înalt spre Nord-Est.
                           zgarie nori.
Cred că era putin mai jos, blocul care mi-a fost arătat, faţă de poza aceasta pe care eu am gasit-o pe net.
Dragii mei, văd cum o mână nevăzută scrie pe mijlocul peretelui din stânga si pe mijlocul peretelui din dreapta, pe muchia mijlocului, face o akoladă, ca si acum ar marca locul pe unde urmeaza sa fie lovit zgârâie norul.
Ceea ce vor face teroristii, as putea spune ,că vor repeta actiunea lor de la TURNURILE  GEMENE din 11 septembrie 2001.  
Şi in 2001 ,am vazut nenorocirea cu doar 2 -3 zile inainte de a fi provocata. 
Aud din nou un glas, care spune asa :
                      "Urmează că , este o nenorocire  !"

În această clipă dragi mei, văd tot spre Nord ,mai multe Cladiri zgârâie nori, grupate intr-un singur loc, Cladiri ce urmează a fi spulberate de Teroristi.
Dragii mei, din păcate,Jihadistii nu se vor opri din atacurile sângeroase.
Faptul că eu le scriu, nu inseamna că nu ma doare inima si sufletul pentru Semenii mei!
Asa cum bine spunea un cititor: "Ce ar insemna daca un medic ar lesina cu bisturiul in mâna sa, langa bolnavul de pe masa?
Sau cum ar fi fost ca salvatorii arsilor din Clubul Colectiv, sa fi lesinat langa cadavrele tinerilor, sau lânga trupurile  arse , care înca mai aveau viata in ele ?
Nu ma judecati că le scriu cu atâta detasare, căci nu este asa.
Cand scriu despre acest fel de Tragedii, lacrimile-mi uda obrajii si hainele de pe mine, in timp ce glasul sufletului meu, ÎL implora pe DUMNEZEU si pe MAICA  DOMNULUI, ca sa nu lase sa se intample asemenea nenorociri.
Faptul că se si intampla, asa este VOIA  LUI  DUMNEZEU, pentru ca noi sa vedem si sa intelegem că trebuie sa fim mai buni si sa ne intoarcem la CREDINŢĂ.
MAICA  DOMNULUI, a fost puternică atunci când si-a privit FIUL ca OM si DUMNEZEU, batjocorit si rastignit pe Cruce.
Credeti voi că prin inima si sufletul Maicii ,nu a trecut sabie?
Dar a rezistat cu stoicism, pentru ca noi păcătosii săă ne mântuim.

Cum e mai corect, sa stau si sa ma prefac ca acestea nu se vor intampla?Sau sa le scriu aici, că poate cineva căruia îi stă în putere să mai salveze ceva sau pe cineva, va vedea, va auzi si va transmite mai departe?
Asadar, in loc ca să mă judecati că asa avea o fire feroce, mai bine mergeti la Sfanta  Biserica si dati un Pomelnic la Preot, pentru a înlatura Răul care se va abate asupra Crestinilor.
Nimeni nu stie ce este in inima mea si-n sufletul meu, atunci când imi sunt arătate si spuse,atunci cand le scriu, si mai ales atunci cand se adeveresc.
Sufletul meu se scalda in lacrimi de durere, pentru Semenii nostri care au suferit si urmeaza a suferi.
Iar inima mea,are in permanenţă ca o sabie în ea, la auzul si văzul atâtor nenorociri, care se abat asupra omenirii.
Asadar fratilor, nu mă mai judecati spunându-mi că ,mă bucur cand se adeveresc, căci numai DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI cunosc că lacrimile mele, se strang in inima si-n suflet ,ca un izvor nesecat, iar obrajii si ochii mei nu se mai usucă nicicând.
Faptul că spun că s-au adeverit,si aduc Dovezi in acest sens ,o fac nu pentru că mă bucur, ci o fac ,pentru voi cei care nu aveti timpul necesar ,ca sa cautati in Arhiva Blogului si sa va convingeti că ,asa a fost precum am scris nu de la mine, ci de la DUHUL  CEL  PREA SFÂNT.
Eu nu am nevoie, de nimic din ceea ce este lumesc !
Nu-mi trebuiesc laude, nici sa fiu vedeta, nici plata nu voiesc de la nimeni, nici toate bogatiile Lumii acesteia. Nimic nu-mi doresc din asta LUME!
Ceea ce-mi doresc, este să fac cunoscută Voia Domnului, si s-o implinesc ,dăruindu-ma trup si suflet, inima si cuget, AMIN.
                                          Cu dragoste,Maria
PS. 
Când mă voi intoarce de la SFANTA  BISERICA, căci astazi este MAREA SI SFANTA  SARBATOARE, a INTRARII  MAICII  DOMNULUI in BISERICA, atunci voi mai scrie si despre alte actiuni ala jihadistilor, actiuni pe care le-am vazut si auzit, tot in aceasta dimineata.
Cumplit este, felul cum actioneaza acesti oameni fara inima, ei folosesc si pruncii lor, in actiunile teroriste.
  

8 comentarii:

  1. Nu va acuza nimeni D-na Maria, scrieti in continuare.

    Avand in vedere ca islamistii nu au tehnica occidentului, islamistii vor deturna avioane dar este logic ca vor incerca sa foloseasca si armele de distrugere in masa ale saracului : armele chimice si bacteriologice.

    Este ce ne-a informat serviciile din Franta dar si Vanga care a explicat foarte bine ca razboiul dintre civilizatii va escalada treptat.

    Eu imi doresc ca lumea civilizata sa ramana aliata cum este acum,
    practic aproape toata emisfera nordica este coalizata ( SUA, UE, Rusia, China, Japonia, etc).
    Daca ne gandim bine, aceasta este un foarte mare castig care nu s-ar fi realizat fara amenintarea islamista.

    Multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  2. pot fi traduse prin google translate in engleza . Trimiteti la ambasadele celor doua Georgii . Au site oficial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa va binecuvanteze si fie ca toate mesajele trimise prin dumneavoastra omenirii sa fie imprastiate ca fulgerul in cele 4 zari,astfel incat sa fie salvate cat mai multe suflete de la pieire,prin bunavointa Bunului Dumnezeu,care vrea sa ne salveze si-n ultimul ceas de la dezastru.Cu dragoste si respect va imbratisez,Doamne ocroteste -ne pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce credeti ca este mai important, sufletul ori carnea?

    RăspundețiȘtergere
  5. Fireste ca Sufletul, pe crae trebuie sa-l hranim cu al LUI DUMNEZEU CUVANT !

    RăspundețiȘtergere
  6. Moamăăă, ce întrebare ai pus, Alexandru Dragomir!!!
    Te-ai gândit mult?
    Logic că sufletul, căci el este singurul nemuritor.
    Doamna Maria are dreptate.
    Doar asta ne învaţă sfânta credinţă, nu-i aşa?

    RăspundețiȘtergere
  7. In Romania cand ? Nu suntem departe nici noi....1 decembrie vom avea manifestanti din toate locurile ce vin la Bucuresti...s-ar spune ca atunci vom ava un atentat terorist ...acum Dumnezeu cu noi !

    RăspundețiȘtergere