duminică, 22 noiembrie 2015

UN AVION SE VA PRĂBUSI !

                                                    21  Noiembrie 2015, ora 23,20 !

                                                Dragii mei, 

În timp ce scriam la articolul anterior, văd spre stanga mea, desi eram cu ochii pe monitor, văd un Cer ca un amurg, iar sub Cer, extrem de aproape de Pământ ,văd  un Avion care se chinuie că ia din nou înălţime.
Avionul , lasă în urma sa două dâre paralele de fum alb, si nu reuseste cu niciun chip, ca sa castige altitudine .
 Un modelo similar al de la foto, avión bimotor ATR 43-320, de la ....
Dragii mei, din nefericire vom auzi de prăbusirea unui Avion, care va veni dinspre Sud spre Est! 
Unde si când anume, nu mi s-a descoperit de Bunul  Dumnnezeu si de Maica  Domnului.  
Dar stiu că asa va fi, precum mi s-a arătat !
                                      Cu dragoste ,Maria. 

9 comentarii:

  1. Buna seara! Va rog din suflet despre Anglia vedeti ceva rau ca se va intampla? Referitor la aceste atentate. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre Anglia, nu am aflat nimic rău ! Deci, DOAMNE AJUTA sa fie bine ca si pana acum !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru raspuns ! Doamne ajuta sa fie bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seaa. Va urmaresc postarile neincetat si v a multumesc pt ele. Locuiesc in Finlanda si sunt casatorita cu un domn din India. Despre aceste 2 tari ati vazut ceva? Multumesc si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ni-l trimiti pe MOS CRACIUN si la noi in Romania, ca sa ne aduca PACE si liniste sufleteasca, iti spun ca nu am vazut nimic despre aceste doua TARI! DOAMNE AJUTA !

      Ștergere
    2. Ar vrea Mos Craciun sa aduca ...el e bun cu toata lumea si pun o vorba buna sa vina in Romania cu pace si liniste sufleteasca. Va multumesc!

      Ștergere
  5. buna dimineata as dori sa ne spuneti daca a-ti vazut ceva despre Romania ,daca exista vreun pericol

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua la Vatican vor fii impiedicati cai eu lucrez chiar in centrul Romei,MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  7. http://spynews.ro/actualitate/razboi-langa-romania-un-avion-a-fost-doborat-pe-teritoriul-turciei-86427.html

    RăspundețiȘtergere