duminică, 22 noiembrie 2015

CUTREMUR ÎN CHINA , SAU ATACURI TERORISTE ?


                                    22 Noiembrie 2015, ora 3,50 zori de zi !

                                                Dragii mei,

Doar ce am închis calculatorul, si după cinci minute aud un glas ferm, care spune ceva, după care, văd ceva ce m-a cutremurat la propriu, si m-a făcut ,ca să deschid din nou calculatorul.
Pentru că, daca nu voi scrie înainte de a se întâmpla, iar voi fi acuzata de câtiva cârcotasi care citesc pe Blog, şi mă acuză , cum că iau stirile din MASS - MEDIA, si după aceea le postez aici.
Fireste, nu de frica câtorva necredinciosi , m-am ridicat eu din pat ca sa scriu. Ci asa am simtit in inima si-n suflet, mai ales că, Duminica eu merg la Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, si nu as fi putut sa scriu imediat ,cand se lumineaza.
Deci, iata ce spunea glasul, citez : 
                       "Caut geam ,legat de China ! 
                   Aici !"
Clipă în care ,văd spre Sud -Est ,multe dărâmături sub un Cer de ziuă, iar printre si peste aceste dărâmături, văd oameni cu veste portocalii, cu dunguţe de culoare deschisa la mijloc; oameni care ,căutau printre moloz.
Văd şi un bărbat , ce ţine un stegulet alb in mâna sa stanga ,si bate usor a paguba, cu un betisor peste acest stegulet.  


                          .
Dragii mei, 
Eu nu stiu, din ce pricina erau atâtea dărâmături!
Pentru că ,nu am vazut vreun CUTREMUR , sau vreun Atac terorist.
Asadar ,este posibila oricare dintre aceste două variante :
ori va fi un CUTREMUR  DEVASTATOR in CHINA, ori vreun Atac terorist  !
Indiferent ce va urma, nu va fi deloc un caz fericit.
DOAMNE, Te rugăm ,apără si acest popor, căci si ei sunt FIII TĂI ,DOAMNE ! 
                                               Cu dragoste, MARIA! 

2 comentarii:

  1. Poate fi vorba despre alunecarea de teren de la granita cu Chuna? http://turism.bzi.ro/s/44847

    RăspundețiȘtergere
  2. http://m.ziare.com/stiri/alunecare-de-teren-intr-o-mina-de-jad-cel-putin-30-de-oameni-au-murit-1394970

    RăspundețiȘtergere