sâmbătă, 21 noiembrie 2015

GEORGIA !!! URMEAZĂ ATACURI TERORISTE ÎN GEORGIA ! ZGÂRÂIE NORII VOR FI SPULBERATI !




                            Noapte de 20 -21 Noiembrie 2015 , ora 1,10 !

                                             Dragii mei, 

Cred că ,dacă ar sti teroristii ca eu le desconspir actele lor sângeroase, cred că m-ar căuta si pe mine. 
Dragii mei,doresc ca sa mentionez ferm că , îmi asum întreaga responsabilitate pentru cele scrise si afirmate, atât în acest articol,cât si-n toate celelalte câte scriu.
În aceasta noapte, când tocmai voiam sa inchid calculatorul si sa ma culc, aud un glas care spune ceva înspăimântător.
Glasul spunea aşa :

                    "Georgia ! 
                Georgia ! Ce se va intampla cu acele clădiri...!
      Iata ce se va intampla, cu acele clădiri !"

Clipă în care, dispare tot ce este obstacol si vad spre Nord -Vest (îmi dicteaza chiar acum un glas in dreapta mea  ce sa scriu) , deci văd un CER de ziuă ,iar jos pe Pământ multe cladiri zgârâie nori.
În faţa acestor blocuri zgârâie nori, se afla unul mai spre stânga, care este si cel mai înalt dintre toate.
Acest bloc zgârâie nori, chiar in primul rând din faţă ,va fi aruncat în aer.
Din acest zgaraie nori, se ridica către CER, mult fum si cenuşă,la partea de sus, la ultimele etaje.
Dragilor,ceea ce urmeaza a se intampla cu zgârâie norii din Georgia, se aseamana foarte tare ,cu ceea ce s-a petrecut,cu Turnurile Gemene! 
Asa iesea fumul gros alb-cenusiu,precum la Turnurile Gemene!
Dragii mei!
Nu e de glumit! Teroristii si-au ales ca următoare ţintă, GEORGIA !
Un Atac terorist iminent, urmeaza a avea loc in Georgia, asupra cladirilor zgârâie  nori.
 Îmi asum toata responsabilitatea, pentru cele scrise si afirmate !
Eu dragii mei, mi-am facut datoria de suflet ca sa scriu, despre ceea ce mi s-a arătat.
Mai departe, depinde numai de Autorităţile din Georgia  , fireste ,daca cineva va dori, ca sa le puna in Alertă Maximă.
Măcar sa evacueze oamenii ,care locuiesc in acei zgârâie nori.
O sa va rog ,ca sa distribuiti si voi acest articol. 
Poate cineva il va traduce in Engleza, si va atentiona Autoritatile din GEORGIA, cu privire la Atacul Terorist  ,care urmeaza a avea loc la cladirile zgârâie nori.
După cum vedeti in mesaj se spune :
                  '"Ce se va intampla cu acele clădiri, iată !"
Deci ,categoric nu este vorba numai de o cladire, ci de mai multe cladiri zgârâie nori ,din Georgia . 
Aceste poze cu zgârâie nori,,le-am luat la intamplare de pe net, pentru a ma putea face inteleasa mai bine.

... Maglev-ul atingand viteza de 431 km/h; dreapta: zgarie nori in Pudongcirculatia pe un zgarie nori 203.jpg.
Doamne Dumnezeul nostru, Te rugam din inima si din suflet, apără-ne si ne păzeste pe toti.
                                            Cu dragoste,Maria. 

15 comentarii:

  1. Poate sa fie statul Georgia din SUA (cu capitala in marele oras Atlanta care e plin de zgarie nori) sau poate sa fie tara Georgia din estul Marii Negre. Intrucat ziceti ca ar fi fost inspre vest, e posibil sa fie Georgia din America. Va amintiti cum arata peisajul general? Ce se vedea la orizont? Erau multi zgarie nori de jur imprejur si la orizont in toate directiile? Sau era doar o linie de zgarie nori si in rest cladiri inalte si mai putin ianlte, eventual si blocuri glisante de locuit sau de birouri dar nu neaparat foarte inainte de tip zgarie nori? Daca va amintiti, o astfel de clarificare ar ajuta sa se inteleaga despre care Georgia este vorba, si eventual care oras - Atlanta sau Tbilisi?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca santeti sigura pe aceasta viziune de ce nu faceti dumneavoastra primul pas de a pune an garda pe cei de securitatea mai ales acum orice informatie este foarte importanta
    eu daca as face-o mar lua de nebuna dar dumneavoastra puteti deoarece lumea va cunoaste ca aveti acest har
    luati legatura cu televiziunea cu agetul vip va cunoaste si stiu ce trebuie sa faca mai departe ca sa fi crezuta
    nu poate sa faca un om simplu
    dumneavoastra aveti an mana viata acestor oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai ganditi copilareste,securitatea stie de mult timp de acest blog si de Maria noastra.
      Iar viata tuturor oamenilor este in Mana Lui Dumnezeu.
      Incetati s-o mai stresati si necajiti pe Maria nostra,sau oare credeti ca viata ei este usoara cu astfel de viziuni?!
      Ai toata dragostea mea Maria!
      Viori

      Ștergere
  3. este prima data cand stiti asa de multe unde se va intimpla tara locul blocurile etc
    faceti ceva de ce nu ancercati sa colaborati cu cei de sus cand aveti viziuni asa de sigure pentru a salva unele din acestea
    eu de cand am citit acestasta viziune parca nu mai am liniste dar n-am unde sa ma duc sa spun
    eu va cred urmaresc globul dumneavoastra de mult timp si sau adeverit multe care nu aveati prea multe informatii
    va dati seama acum aveti totul pe tava poate bunul dumnezeu vrea sa faceti ceva mai mult nu numai sa va scrieti viziunele ci si sa salvati uni oameni nu deceaba unele viziuni aveti mai multe informatii
    eu in locul dumneavoastra as vi colaborat an secret cu securitatea ce e legat de viziunile tereoriste fa sa la mai publicati ca poate va descopera isisti pe net
    nu publicati nimic ce e legat de ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. este prima data cand stiti asa de multe unde se va intimpla tara locul blocurile etc
    faceti ceva de ce nu ancercati sa colaborati cu cei de sus cand aveti viziuni asa de sigure pentru a salva unele din acestea
    eu de cand am citit acestasta viziune parca nu mai am liniste dar n-am unde sa ma duc sa spun
    eu va cred urmaresc globul dumneavoastra de mult timp si sau adeverit multe care nu aveati prea multe informatii
    va dati seama acum aveti totul pe tava poate bunul dumnezeu vrea sa faceti ceva mai mult nu numai sa va scrieti viziunele ci si sa salvati uni oameni nu deceaba unele viziuni aveti mai multe informatii
    eu in locul dumneavoastra as vi colaborat an secret cu securitatea ce e legat de viziunile tereoriste fa sa la mai publicati ca poate va descopera isisti pe net
    nu publicati nimic ce e legat de ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA ! Este prima oara când, mi se descopera sim locul unde urmeaza a avea loc nenorocirea !
      Datoria mea, este sa le scriu !
      Datoria voastra ,a cititorilor, este sa spuneti mai departe !
      Cu dragoste,Maria!

      Ștergere
    2. Atlanta se afla la N-V statului Georgia din SUA și îl au ca primar pe Mohammed Kasim Reed.poate islamiști nu l plac...

      Ștergere
  5. Doamna Maria multa sanatate si putere sa aveti. Tot respectul pentru munca depusa pentru a stii aceste informatii. Banuiesc serviciile secrete americane stiu si ele ce se v-a intimpla . Cred le trebuie un motiv mai puternic de a incepe un mare razboi si sa atraga mai multe tari in acest razboi ce v-a urma. Ca sa-si atinga scopul ei nu tin cont de vietile omenesti. Imi aduc aminte de un episod cu evenimentele din septembrie 2001 Inainte cu citeva zile de dezastrul ce a avut loc un caugar din Grecia se ruga la Sfintele Moaste ale lui Nectarie de la Neghina pentru ajutor iar un alt calugar mai in virsta a spus nu-l chema pe sf Nectarie acuma caci este plecat in america sa salveze suflete .Cred multi sfinti sunt plecati sa salveze suflete. Dumnezeu sa va intareasca si sa ne mintuiasca pe toti. Blogul dumnevoastra este primul pe care-l deschid si ultimul pe care-l inchid de multa vreme.

    RăspundețiȘtergere
  6. Așa arată clădirile?
    http://www.gotravel.ro/recomandari-turistice/destinatii/atlanta#

    RăspundețiȘtergere
  7. buna d-na maria.ma bucur nespus demult ca am intrat pe blogul d-voastra,abia acum v-am descoperit de cateva zile,la antena stars.aveti dreptate ,sa ne rugam bunului D-zeu sa ne fereasca de nenorociri pe noi si fratii nostri.toti suntem un neam .va doresc multa sanatate si va multumim pt munca si noptile nedormite.cu mult drag o alta - maria-

    RăspundețiȘtergere
  8. GEORGIA - ATLANTA
    FBI officials have confirmed to Channel 2 Action News that they are taking seriously a report about an ISIS threat at a WWE event in Atlanta on Sunday.
    The FBI released the following statement to Channel 2 Action News:
    "The FBI is aware of reports of an alleged threat that includes an Atlanta, Georgia venue and event. While we take all threats seriously, we do not have specific or credible information of an attack at this time. We have, however, made the proper notifications as we continue to work closely with our law enforcement and private sector partners to keep our community safe."

    http://www.wsbtv.com/news/news/local/fbi-taking-anonymous-isis-threat-seriously-atlanta/npSN9/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC ! Multumesc frumos că ai trimis în engleza !

      Ștergere
    2. Ce a trimis in engleza ??Eu vad o stire care spune ca un raport FBI cu privire la ISIS de o posibila amenintare la Atlanta,Georgia.Sunt posibile atentate in acest oras din SUA.asta spune articolul mai sus in english.:))

      Ștergere
    3. Domnule anonim nu trebuie sa fi sarcastic si sa razi de cunostintele de lb. engleza ale unor dintre noi. Pentru a-i multumi si pe alti pretentios ca dumneata, mai jos gasiti stirea si in lb. romana:
      "Gruparea terorista Statul Islamic ar urma sa comita mai multe atentate simultane, duminica, 22 noiembrie, in mai multe tari, cum ar fi Franta, Italia si SUA, avertizeaza public reteaua de hackeri Anonymous.Evenimente unde amenintarile nu sunt 100% confirmate din lumea intreaga:
      spectacol wrestling WWE Survival Series (Atlanta, SUA)
      sarbatoarea romano-catolica "Cristos, Rege" (Roma, Vatican / intreaga lume)
      sarbatori musulmane (Indonezia)
      concert Five Finger Death Punch (Milano, Italia)
      ziua universitatii crestine Kaslik (Liban)
      Reactia FBI
      Biroul a luat la cunostinta despre avertizarea care circula in legatura cu evenimentul din Atlanta, Georgia..."

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere