vineri, 20 noiembrie 2015

S - A ADEVERIT ! DIN NEFERICIRE VAPORUL A LUAT FOC !


                                   Dragii mei, 

Scriam ieri dimineaţă, în zorii  zilei de 19 noiembrie 2015, despre un Vapor care va lua foc în larg!

Si din păcate dragii mei, s-a adeverit la numai câteva ore, de când mi -a fost arătat de BUNUL DUMNEZEU, ce se va intampla cu acest VAPOR. 

Tpae acestea câte se adeveresc dragii mei, au un singur scop :

Împcarea oamenilor cu DUMNEZEU !Întoarcerea la CREDINŢĂ! 

DUMNEZEU nu ne obliga ca sa facem ceva împotriva voinţei noastre. Însă, atunci când ne indoim sau nu mai credem în EL,ne da tot felul de Semne, precum si acestea despre care eu scriu.

Iata mai jos Informatia cu VAPORUL in flacari ,pe care am primit-o de la voi cititorii Blogului, si pentru care vă multumesc.

Iar sub Informatie, sta Mărturie Articolul meu de ieri,cu tiltul :

Incendiu pe un Vapor mare , în larg !

Opt romani au fost evacuati de urgenta de pe un vas de croaziera la bordul caruia a izbucnit un incendiu.…
romaniatv.net

Incendiu în Atlantic, pe un vas de croazieră. Opt români se aflau la bordul navei VIDEO

Publicat: (acum 4 ore) // Actualizat: (acum 2 ore) // Sursa: romaniatv.net
Opt romani au fost evacuati de urgenta de pe un vas de croazieră la bordul căruia a izbucnit un incendiu. Incidentul a avut loc în nordul insulelor Malvine, în apele Atlanticului.


In total, pe navă erau 347 de pasageri, iar cei opt români erau angajaţi ai companiei franceze care a organizat călătoria. Croaziera a fost anulată, iar reprezentanţii firmei vor repatria fiecare persoană aflată pe vas.

Din primele cercetări, se pare că focul a izbucnit dintr-un compartiment aflat în camera motoarelor

                     19 Noiembrie 2015,ora 5,15 zori de zi .
              
                                          Dragii mei,

În aceasta dimineaţă în zori , o lumină albă orbitor de stralucitoare m-a trezit, si astfel văd spre Sud, un port în care erau ancorate mai multe vapoare.
Brusc , aria Portului se extinde, si văd cum în larg, înspre Apus, un Vapor în mijlocul apelor, ia foc.
 Carnival Triumph Sails Several Longer Cruises in 2015
Vedeam un INCENDIU mare ,la acest Vapor mare ,aflat în mijlocul apelor. 
Pe Vapor dragii mei, vedeam multe persoane, era plin de oameni care chiar se distrau.
Vad o pereche de tineri, care dansau un vals.
Erau tineri ,erau frumosi si veseli.  
Dragii mei, din păcate, vom auzi de un Vapor plin cu pasageri, care va lua foc în larg.
Unde si când se va intampla, eu nu stiu; dar stiu că aşa va fi.
DUMNEZEU ne arată toate aceste Tragedii, pentru ca noi oamenii, sa le vedem si sa credem că de la EL sunt.
Pentru ca noi oamenii sa ne intoarcem la EL, ca sa nu ne piarda sufletul.
Dar oare,,câti dintre noi, citind acestea se gandesc că EXISTĂ  DUMNEZEU, si ca de la EL sunt toate?
Câţi dintre Semenii nostri, isi mai amintesc de BUNUL  DUMNEZEU la vreme de fericire si îndestulare?
Aproape nimenea nu se mai gandeste la DUMNEZEU,atunci cand au de toate.
Iar aici, intervine DOMNUL  DUMNEZEU, si ne arata ce se va intampla, si mai ales că ,nu suntem de capul nostru, nu suntem singuri.  
Dragilor,numai de noi depinde daca, ne vom bucura vesnic in Împărătia Lui Dumnezeu ; daca ne va fi bine in viaţa aceasta grabnic trecătoare.
De vom implini cele 10 Porunci ale Domnului, aduse nouă de Moise Proorocul, atunci vom trai vesnic în sânul Lui Avraam.
                                  Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu