sâmbătă, 28 februarie 2015

VIN INUNDAŢII CATASTROFALE , FURTUNĂ , VÂNT ŞI VIJELII !

                                                        28  Februarie  2015, ora 14,30 !

                                                                           Dragii mei, 

               În această după amiaza , stateam puţin în pat ca sa ma odihnesc. Am închis ochii, si chiar mi-as fi dorit a sa aţipesc puţin.Numai că, un glas rasunător îmi spune aşa:

                  "Pămâmtul bălteşte  de Apă.
                Îmbăltea  apa!
              Şi inundaţia a crescut, ca o baloni !"

Moment în care văd cu ochii inchisi fiind, cum Apa năvăleşte  dinspre Est spre Sud ;toată partea de la Nord-Est si Sud -Est , era inconjurată de Ape.
Curtile oamenilor ,se umpleau cu apă in doar cateva secunde.
Apa, trecea de jumătate de metru in curtile oamenilor.
                        
 Brusc sunt intr-o incapere , unde vad geamurile deschise larg. Merg la geam si incerc sa le inchid, deoarece afara ploua torenţial.
Încăperea  dragilor , este chiar una din camerele casei mele.
Numai că, in momentul in care am pus mâinile pe geam ,ca sa-l inchid, a început o furtună mare, o vijelie puternică, iar de sus din Cer, ploua cu găleata. Vedeam fulgere pe Cer,iar tunetele erau atât de puternice ,de ziceai ca se rupe Cerul.  
Furtuna puternică care incepuse dragii mei, imi smulgea din mâini geamurile din termopan. 
Dragii mei, din nefericire, vom avea parte de astfel de INUNDATII si Furtuni teribile,  care vor face mari pagube materiale si Doamne fereste ,chiar pierderi de vieti omenesti. Pentru că ,apa ne va lua prin surprindere ;va veni pe neasteptate!
                     cod galben inundatii    
Când si unde anume se va intampla aceasta, eu nu stiu a vă spune. Dar stiu ca asa va fi , precum mi s-a spus si precum mi s-a arătat. 
Fie că vrem, fie că nu vrem, aceste INUNDATII  CATASTROFALE  se vor produce, si vor fi cauzate de Ploile torenţiale !
                                    Cu dragoste, Maria.  
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu