marți, 24 februarie 2015

GLASUL LUI IISUS HRISTOS , CĂTRE MINE ROABA SA !


                                        23 -  24  Februarie 2015, ora 2, 15 noaptea !

                                                   Dragii mei , 

             Abia imi terminasem Rugaciunea sufletului, si m-am băgat în pat.
Nu stiu cum , dar mă gândeam la o prietena care lucreaza la un Ziar, si -mi spuneam în gândul meu, că nu am mai vazut-o de ani de zile, si nici nu am mai vorbit la telefon cu ea. 
Apoi , tot eu în gândul meu, îmi spuneam că, PRIETENA mea , are serviciul ei, imaginea ei, prin ceea ce face. Chiar reprezintă imaginea acelui Ziar. 
Pe când eu ... nu reprezint pe nimeni. Sunt un om obisnuit ,si nu reprezint nicio Imagine a cuiva ; si e normal ca Prietena mea, să ţină distanţa.
Dar brusc dragii mei, aud un Glas blând si dulce, un Glas de care eu m-am îndragostit de un infinit de ori,si pentru care eu mi-as da şi Viaţa, în orice clipă.
Acest Glas spunea aşa :

               "Tu eşti Imaginea Mea !
             Eşti Imaginea a Cineva ! 

Şi în acel moment ,imi aud glasul sufletului meu care spune aşa :

                Eu nu eram Imaginea nimănui... 

(şi rămân uimită de ceea ce văd în camera mea, sub plafon).
Vedeam dragilor, pe Iisus  Hristos ,răstignit pe O Cruce mare din lemn gros, cioplit si nu finisat; are Chipul însângerat , Coroana de Spini Îi  rănise pielea Capului Său Prea Sfânt.
Avea în jurul Trupului o pânză albă legată de mijloc; ochii Lui albastri erau aţintiţi spre Cerul albastru senin, şi Gura  Sa, era deschisă, de parcă ar fi strigat la TATĂL Cel Ceresc.
Şi pieptul Său, era plin cu şiroaie de Sânge.
                                 
Privind cu lacrimi la această Tragedie ,sufletul meu mai are puterea să spuna fără cuvinte :
             Eu nu eram Imaginea nimănui....lumesc !
          Eu nu sunt Imaginea nimănui lumesc. 

Iar Scumpul nostru Mântuitor ,de acolo de pe Sfanta  Cruce, imi răspunde aşa :
                     "Tu eşti Imaginea Mea!"

Lacrimile -mi curgeau pe obraji, clipă în care totul a disparut precum dispare fulgerul de pe Cer.
Dragii mei,a venit timpul ,când trebuie să avem grijă de Suflet, mai întâi de toate. Este Sfantul Post al Pătimirilor Lui Iisus Hristos.
Să incercam sa fim mai buni, mai milostivi, sa mergem la Sfanta Biserică macar Duminica, sa postim mai ales de la vorbe grele, de la vorbe jignitoare, faţă de Aproapele nostru. Să ne spovedim la Părintele Duhovnic ,pentru a ne învrednici ,a primi Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie. 
Sa avem grija de strain si de sarac, si de cei bolnavi, de cei singuri si necajiti.Sa facem milostenie, cu cei care sunt mai necăjiţi decât noi. 
Făcând aşa, LUI  IISUS  HRISTOS ,DOMNULUI  şi DUMNEZEUL nostru, Îi facem.
Dragilor ,pe mine mă veţi găsi zilnic pe acest Blog, aducând cu dragoste MĂRTURIE,  cu si despre Existenta Lui Dumnezeu si a Maicii Sfinte.             

Să ne întoarcem la IISUS  HRISTOS, c u toata inima noastra, si cu tot Sufletul nostru, si să-I cerem iertare aşa :

                  Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu şi al Pururea Prea Curatei Fecioara Maria, milostiv Fii mie păcătosul!
                        AMIN !

                               Cu dragoste, Maria.  

4 comentarii:

  1. Esti imaginea Lui asa este.Nu poti tu Maria oare sa intrebi pe Iisus Mantuitorul sufletelor noastre sa iti dea un raspuns legat de venirea Sfantului Prooroc ILIE ? Stii ca poti intreba orice si El iti va raspunde despre venirea Proorocului.Mai este mult pana isi va face aparitia pe pamant sau el e deja printre oameni..te rog din suflet intreaba ca iti va raspunde Domnul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://profetieavertisment.ro/mesaje/1324/enoh-si-ilie-nu-vor-fi-prezenti-in-forma-omeneasca/

      Ștergere
    2. Multumesc foarte mult pentru link

      Ștergere