miercuri, 11 februarie 2015

UN EVENIMENT ! EMIRATELE ARABE UNITE !


                                             Zori de 11 Februarie 2015 ,ora 4,56 !

                                             Dragii mei, 


                                                              steag-emiratele-arabe-unite..

Astăzi dimineaţă în zori, apraope ca intotdeauna, ma trezeste O Lumina alba ,orbitor de stralucitoare, si astfel, cu ochii închişi fiind, văd ceva uimitor ,si aud ceva la fel de uimitor.
Văd spre Nord - Est dragilor, văd o câmpie mare întinsă, pe care încă se mai vedea iarba verde. 
Aici, singur pe această mare întindere, văd un bărbat înalt de circa 1,90 m, atletic , şi îmbracat în haine albe lungi, asa cum este portul arabilor. Pe cap avea un turban tot alb, iar faţa sa era acoperită tot cu o pânză albă. Doar ochii săi se vedeau, in rest faţa sa era acoperita de acea pânză albă, asezata ca un fular ,pe sub turbanul alb.
Aud un glas dragilor, care spune aşa :
           
                          "Un Eveniment !

Clipă în care văd în mâinile acelui bărbat ,o hârtie albă, format A4, pe care scria de mână, asa :

                " E.A.U.  Emiratele  Arabe Unite !"  

Apoi în următoarea secundă, totul dispare, iar eu ma cutremur la propriu în patul meu, si-mi notez toate cele văzute si auzite.
Dragii mei, despre ce EVENIMENT este vorba, eu nu stiu a vă spune. Dar cu siguranţă vom auzi de UN  EVENIMENT al E.A.U., si să sperăm că , va fi unul fericit, si nu unul care aduce suferinţă si vrajbă.
                                               Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. DOAMNA MARIA GHIORGHIU ,
    AS DORI SA STIU DACA DUMNEAVOASTRA SI DOAMNA GEORGETA FLOREA VA CUNOASTETI?
    AS DORI SA STIU DACA SUNTETI LA CURENT CU AFIRMATIILE DANSEI ,DE ANUL TRECUT, CAND SPUNEA CA IN ACEL AN, 2014 ,antihristul A APARUT PE PAMANT ,SI CUM CA ACESTA ESTE DIN EMIRATEL ARABE UNITE SI POARTA TURBAN ,SI CA ISI VA STABILI CENTRU OPERATIUNILOR SALE IN FRANTA?????????
    pacatosul fatarnic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ! Nu o cunosc pe dna Georgeta Florea ! Si nici nu stiu nimic despre aparitia Anticristului ...!
      Daca va fi ceva nou, sunt sigura ca DUMNEZEU mi-ar îngadui să le cunosc !

      Ștergere