vineri, 20 februarie 2015

AVERTIZARE !!! OH1312 !

                                                           19  Februarie 2015, ora 23,35 !

                                                    Dragii mei, 

Şi iată că, în timp ce scriam la articolul anterior despre Holeră, aud un glas tare supărat, care spune ca si o avertizare.
                                      Citez :

                     "Dintotdeauna  am spus, şi  voi  mai spune o dată că , OH1312...
                      OH1312  !"

Dragii mei, aceasta am auzit, dar am văzut şi scris  pe o Carte, care mi-a fost pusă de o forţă nevăzută, în faţa ochilor mei închişi.
Pe Carte, citeam acestea:
                                           OH1312 !

 Dragii mei, eu nu stiu ce poate insemna acestea. Daca voi stiti ce va să însemne această a doua AVERTIZARE, vă rog să ne spuneţi si nouă ,celor care nu stim.
                                        Cu dragoste, Maria. 
             

2 comentarii:

  1. ESTE O CLASIFICARE- CODIFICARE A UNUI CORP CERESC ,UN ASTRU DIN SPATIUL COSMIC .
    ACCESATI ACEST LINK:

    http://www.alma.inaf.it/images/ALMA_c0_c2_arc.pdf

    RăspundețiȘtergere
  2. VEDETI SI BACEST LINK
    http://www.minorplanetcenter.org/iau/lists/Dangerous.html

    RăspundețiȘtergere