luni, 16 februarie 2015

ELENA UDREA - DINU PESCARIU , PARTEA A TREIA !

                                      16  Februarie 2015,ora 4,35 zori de zi !

                                                                         Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori , după doar o oră de somn, m-a trezit O Lumină albă orbitor de strălucitoare , care mi-a pătruns în corp prin crestet ,si m-a făcut de m-am cutremurat la propriu, ca la un şoc electric.
Trează fiind, stând cu ochii închişi, aud un glas dragilor, care spune ceva ce este la ordinea zilei, în acest moment.
Glasul a strigat pur şi simplu pe un ton ridicat aşa : 

               "Elena  Udrea  şi Dinu  Pescariu !"

În acest moment dragilor, o văd pe Elena Udrea în boxa acuzatilor, care tresare speriată ,când şi-a auzit numele ei, si mai ales, al lui Dinu Pescariu.
Elena Udrea ,face ochii mari cât cepele, si este speriată ;priveste ţintă în faţă ,la ceva sau la cineva.  
                        Elena Udrea se întreabă de ce Traian Băsescu a susţinut la ....
Văzând reactia Elenei Udrea, mi-am pus doar în gândul meu, întrebarea :
                 Oare Elena Udrea, rămâne în arest ?
Şi spre marea mea uimire dragilor, aud un glas care imi spune ferm :
                 "Da ! 
              Elena Udrea , rămâne în închisoare !"   .

Dragii mei, am mai spus-o, şi-o mai spun : 
Nu doresc arestarea Elenei Udrea ! Nu mă bucur că stă la închisoare, nici ea, nici mulţi alţii ca dânsa, care au furat si au făcut multe nelegiuri.
Cea mai usturătoare pedeapsă este Confiscarea totală a averii, si golirea conturilor atât din România ,cât si din strainătate.
Sa mearga sa locuiasca cu mama ei, cu cine vrea ea, si sa fie un om obisnuit si liber să munceasca corect .   
Toată Averea ,  să revină Statului Român, care a fost furat de astfel de oameni.
Dar nu e cum vreau eu, sau cum vrem noi toti la un loc.
LEGEA  este LEGE , pentru toată lumea !
Cine a gresit să plătească, după LEGILE în vigoare a acestei Ţări.  
Este mai bine ca să plătim pentru păcatele noastre ,în această viaţă vremelnică, decât în viaţa veşnică, unde şi pedeapsa este tot veşnică. 
Acum vom vedea dragii mei,dacă si  această proorocire  se va adeveri .
                         Cu dragoste, Maria. 

                         

7 comentarii:

  1. Daca-ar fi sa se confiste toate averile dobandite prin FURT IN ROMANIA am fi cea mai infloritoare tara din lume !

    RăspundețiȘtergere
  2. V-a spus personal Domnul IIsus ca "pedeapsa este vesnica"?! :) sau asa se invata la teologie ? Foarte multi oameni s-au departat de religia ortodoxa tocmai din cauza limbajului dur,extremist ,dogmatic... iar eu ma repet "dar cred ca stiti foarte bine ca Dumnezeu Tatal e infinit de iertator si iubitor pe pamant si in ceruri,noi toti suntem in Domnul iar El in noi!La urma urmei EL e singurul vietuitor in tot si in toate! Oare Dumnezeu s-ar autopedepsi vesnic?
    Viorica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. -Nu, pedeapsa nu este vesnica... este asteptat sa revina si fiul ratacitor, ingerul lucifer ori satana...totul este in miscare...numai inactivitatea inseamna moarte!

      Ștergere
  3. aaaaaa Alexandru Dragomir va iubesc pentru ca cititi "Marea Evanghelie a lui Ioan" Jakob Lorber :) ce minunat ar fi sa o citeasca toti credinciosii...dar din pacate traducerea in romana lasa un pic de dorit(dar e bine chiar si asa)!
    doamna Maria va multumim pentru tot....
    Viorica

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua,

    eh, aici vroiam eu sa ajung cu comentariul meu anterior de pe alta pagina a blog-ului.

    dvs ati scris:

    "Văzând reactia Elenei Udrea, mi-am pus doar în gândul meu, întrebarea :
    Oare Elena Udrea, rămâne în arest ?
    Şi spre marea mea uimire dragilor, aud un glas care imi spune ferm :
    "Da !
    Elena Udrea , rămâne în închisoare !"

    va rog ca pe viitor sa va puneti mai multe astfel de intrabari in gand mai ales cand este vorba despre accidente si catastrofe in care se pierd vieti omenesti. doar doua intrebari sa va puneti: unde si cand?

    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA ! Am rămas si eu uimită când am pus intrebarea si am primit răspunsul in acea secundă ! Multumesc mult, pentru aceasta povaţă, si voi incerca sa aflu mai multe, atunci când primesc MESAJELE !
      Nu eu le trunchiez, ci asa imi sunt spuse ! Eu nici nu le simplific, si nici nu adaug absolut nimic de la mine. Cred ca ai observat ca, multe nici nu corespund din punct de vedere gramatical.Dar eu le scriu exact asa precum le aud.

      Ștergere
  5. Elena Udrea ,este tot în Arest ,dar la domiciliu ! Dar nu scapă mâine de PARLAMENT, când iar se cere Arestarea ei, în alt Dosar !
    Asa cum am mai spus, nu mă bucură că stă în închisoare, ci m-as bucura sa aud că-i va lua AVERILE ILICITE !
    Alte noi Acuzatii sunt asupra ei, in care se cere ARESTAREA ei.

    RăspundețiȘtergere