sâmbătă, 28 februarie 2015

28 .03 . 286 ! OARE CE POT ÎNSEMNA ACESTE CIFRE : 28 .03 . 286 ???

    c                        Noapte  de 27 -28 Februarie 2015, ora 2,30 !

                                                                 Dragii mei, 

În această noapte, si la această oră, abia îmi terminasem Rugaciunea, si mă băgasem în pat.
Stând cu ochii închisi, admiram Miracolul Cerului noptii.
Dar nu a durat prea mult, căci aud un glas dragii mei, care imi spune niste cifre. 
Am să le scriu cu litere ,asa cum le-am auzit, apoi în cifre.
                                           Citez :

            "Douăzeci şi opt ,zero trei , două sute optzeci şi şase !"

Şi iată scris şi în cifre dragii mei:

                           " 28 - 03 -286 !"

Dragii mei, ceea ce ar putea însemna aceste cifre,  eu nu stiu a vă spune! 
Poate fi vorba de ziua de 28 , din luna MARTIE;dar ce inseamna 286 ?
Deci, nu pot sa va spun, ce pot insemna aceste date.
Daca voi aveti vreo idee ,am sa va rog sa ne spuneti si noua celorlalti care nu stim, la rubrica Comentarii.
                                         Cu dragoste, Maria.

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Să înţeleg că ai adunat cifrele 286 si ti-a dat 2016 ! Nu m-am gandit la asta. Intr-adevar 2016, da la adunare ! Oare sa fie vreun EVENIMENT nemaivazut si nemaiauzit in 28.03.2016 ? Sau poate fi vreo cifra din luna martie 2015?

      Ștergere
    2. luna martie are cifra 11 sau 2; adunat cu anul da cifra 1 ( de la 10)
      adunate toate cifrele din 2015 sau 2016, tot nu duc prea departe
      Mai e si varianta2+8+6=16=1+6=7
      care poate insemna sau nu ceva

      Ștergere
    3. Cred ca aceste numere trebuie luate asa cum sunt. Cine va dat aceste numere putea sa va dea la fel de bine pe acelea la care putem noi ajunge facand operatii matematice si balbaind... Cred ca se refera la vreun verset /capitol din Vechiul sau Noul Testament. Personal as lua in considerare mai degraba Noul Testament (deoarece ne aflam intre cele 2 veniri ale Mantuitorului) care in editia pe care o am eu incepe cu Evanghelia dupa Matei. Versetul nr. 28 (in Biblie ar fi corespondentul Matei 1.2.3 unde Irod afla despre nasterea lui Isus si se tulbura), cap 03 ( propovaduirea lui Ioan Botezatorul, iar 286 ar putea fi verset ( adica cap. 10 verset 13 care vorbeste despre pacea divina) sau capitol 286 de la inceputul Noului Testament respectiv Tesalonienii cap.4 )
      Intr-o alta abordare : In calendarul de anul asta (an bisect) dupa socoteala mea (poate gresita- verificati!) ziua 286 cade in luna octombrie pe 11, iar nr. 28 poate fi minutul iar 03 ora celei dea 286 zi din calendar.
      Cu scuze pentru eventualele erori in socotelile, parerile si/sau presupunerile mele si cu respect pentru toata lumea!

      Ștergere
  2. Sau poate e vorba de 286 de minute, care transformate inseamna 4 ore si 46 minute. 28 03 ora 4:46?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ADICA DATA SI ORA LA CARE RUSIA ,UNGARIA SI BULGARIA VOR INVADA ROMANIA

      Ștergere
    2. Mare TAINA sunt aceste Cifre ! Eu nu stiu ce sa spun. Voi avea rabdare si voi vedea ce va fi. Sau poate BUNUL DUMNEZEU imi va ingadui mie păcătoasa,ca sa imi spuna mai multe,referitor la aceste cifre !

      Ștergere
    3. De acord cu primul anonim
      28 03 2016

      Ștergere
  3. Maria as putea afla si eu contul tau de facebook? Sau ma poti gasi tu cu Id-ul,,Ingerul Iubirii Eterne,,

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai sa nu fie vreun cutremur pe 28 martie cu pierderi..ca tot cei de la tv numai de ăsta și zic?!!Dumneavoastră doamna Maria ce părere aveți?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu m-am văzut recent intr-un vis alergând în echipament militar. Se făcu-se mobilizarea! Și mulți alți tineri alergau deopotrivă echipați militar, cu rucsacuri în spate.... Interesant era că am simțit și că se mergea cu chef și optimism. Și am mai simțit ca unora, care nu erau apți, le părea rău că n-au fost mobilizați...
    Iar înainte de asta, am văzut în alt vis foarte multă tehnică militară ce plutea pe cer pe deasupra pământului mergând dinspre stânga, spre dreapta mea. Era o coloană imensă care te copleșea privind-o. La început am crezut că-i invazie extraterestră, până am deslușit mai detaliat că e vorba de tehnică militară. Visul ăsta l-am mai avut și în anii anteriori de 2-3 ori...
    Ferească-ne Dumnezeu...!

    RăspundețiȘtergere