vineri, 20 februarie 2015

S - A ADEVERIT A DOUA ZI ! ACCIDENTUL FEROVIAR , A AVUT LOC ÎN ELVEŢIA !


                            Dragii mei, 

 Ieri 19 Februarie 2015, la prânz ,în timp ce căutam prin caietele mele de suflet, ca sa mai scriu pe Blog din ele, ochii mi s-au inchis instantaneu si vedeam dragii mei ,un tren a cărui locomotiva s -a oprit brusc, si o vedeam boţită, iar multe vagoane erau sărite de pe şine.

Dar iata mai bine ,articolul meu dragilor,

 si linkurile cu accidentul feroviar !

UN ACCIDENT FEROVIAR , URMEAZA A AVEA LOC !

                                                        19  Februarie 2015 ,ora 12,25  !

                                                                            Dragii mei, 

Astăzi 19 februarie 2015, la prânz ,in timp ce căutam prin caietele mele de suflet,ca sa mai scriu pe Blog, ochii mi se inchid o clipă, si astfel văd dragilor ,un Tren de persoane cu multe vagoane de culoare deschisa  ,alb cu albastru  , care mergea dinspre Vest la Est . Brusc,ceva  ce nu am putut vedea, se întâmplă ,iar TRENUL se opreste la fel de brusc pe linie. 
                     
                                        Trenuri blocate in statii, pe Valea Prahovei
Vedeam Vagoane care săriseră de pe şine, iar călătorii speriaţi, au coborât si se uitau la vagoanele care au sărit de pe şine, precum şi la Locomotiva din care ieşea mult fum negru, si care fum se imprastia mult in atmosfera.
Părea să fie o zonă de munte, aici unde Trenul s-a oprit extrem de brusc.
Dragii mei, din păcate vom auzi de vreun accident feroviar, in care oamenii au fost dati jos din vagoane, iar de la Locomotiva boţită rău , ca la o ciocnire brusca, de ceva ,o ciocnire de un obstacol mai mare ,iesea mult fum negru, care a facut din zi , a facut noapte.
Unde si când se va intampla ,eu nu stiu.
Ceea ce stiu cu siguranţă, este ca  se va intampla, precum am scris eu, cu VOIA  DUHULUI SFÂNT , care mi le arata toate, si care-mi spune toate.
                        Cu dragoste, MARIA.


  1. www.publika.md/accident-feroviar-in-elvetia-doua-trenuri...   Cached
    Două trenuri care transportau pasageri s-au ciocnit frontal în nordul orașului Zurich, ... A FI SAU A NU FI?

Doua trenuri s-au ciocnit in Elvetia: Zeci de victime (Video)

Cel putin 50 de persoane au fost ranite, vineri dimineata, dupa ce doua trenuri s-au ciocnit in Elvetia. [citeste]

Actualizata la: 20 feb 2015
Ziarul: Ziare.com
Link stire: http://www.ziare.com/stiri/tren/doua-trenuri-s-au-ciocnit-in-elvetia-zeci-de-victime-1349035

Doua trenuri s-au ciocnit in Elvetia: Zeci de victime!

 Cel putin 50 de persoane au fost ranite, vineri dimineata, dupa ce doua trenuri s-au ciocnit in Elvetia. Accidentul feroviar a avut loc la Rafz, oras situat in apropiere de Zurich, potrivit Daily Ma

Mai multe ambulante au ajuns la fata locului, iar traficul feroviar este blocat.
Potrivit France Info, accidentul s-a produs vineri dimineata, cu putin inainte de ora locala 07:00.
Nu se cunosc deocamdata cauzele accidentului si nici nu se stie care este numarul exact al victimelor.
Un purtator de cuvant al politiei a declarat pentru AFP ca a avut loc “un grav accident” si ca exista “zeci de victime”.

trenuri Elvetia..

                                                     Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu