miercuri, 4 februarie 2015

UN CUTREMUR MARE , ŞI O LUMINĂ AURIE DIN CER , CARE A ACOPERIT PĂMÂNTUL !

                                                   Noapte de 3 - 4 Februarie 2015 !      

                                                                            Dragii mei, 

În această noapte , după ce mi-am terminat Rugaciunea , abia am aţipit, si brusc sunt trezită de O Lumină albă ,orbitor de stralucitoare, care mă ia din trup pur si simplu , si mă duce spre Est, într-o încăpere mare, dreptunghiulară, unde erau multe persoane, de toate vârstele. 
Eram în mijlocul multimii de oameni, din acea încăpere, si cu faţa spre Răsărit.
Dragii mei, nu stiam de ce sunt acolo ;când brusc ,Pământul a început a se cutremura foarte tare, si huruia ca o masina care ar învârti bolovani din piatră.
Pământul se cutremura dinspre Răsărit spre Apus, ca si când am cerne cu o sită făina.
Am început a plânge si a striga la DUMNEZEU ,ca să oprească Cutremurul. Si strigam aşa :
                       "Doamne ! Ştiam Doamne că va veni acest Cutremur mare.
                Şi-am scris Doamne ,despre acest Cutremur mare. 
               Te implor Doamne, opreste  Cutremurul  Doamne!
Iar în faţa mea, pe un perete dinspre răsărit, văd în noapte un ceas, care arăta o oră anume.
Mă chinuiam ca să văd ceasul din perete, spunându-mi în gând ,că nu se poate să fie prea mult trecut de 1 noaptea, căci abia mă culcasem. Şi într-adevăr pentru o clipă ,o lumina aurie mi-a luminat ceasul din perete, si cred că era ora 1, 10- 1,20 noaptea.
Oricum ,acul care indică ora ,era fixat la 1 ; iar cel care indică minutele, nu-l vedeam desluşit.
Dar puteam foarte bine, ca sa ma si înşel în privinţa orei, căci eram speriată si era întuneric. Totul se petrecea cu viteza fulgerului. 
Şi pentru două secunde ,Cutremurul părea ca se opreste, dar în următoarele secunde ,CUTREMURUL a început si mai tare, dar de această dată ,si-a schimbat oarecum traiectoria, dinspre Vest la Est.
Pământul huruia si se cutremura atât de tare, de parcă ar fi fost pus pe rulmenţi.
Lumea striga, plângea, plângeam si eu cu ei, deoarece ni se părea ca se intoarce Pământul pe dos, când la un moment dat , Cutremurul  a scăzut în intensitate treptat, si văd dragilor, cum din Cerul nopţii, vine precum un fulger, vine O  LUMINĂ  ca de Soare, O Lumină transparentă precum mierea de albine, Lumină ce acopera Pământul tot.
Si astfel , noaptea de pe Pământ,s-a transformat în Ziuă cu Lumină rupta ca din Soare, cu Lumina aurie.
Cerul era de noapte, dar Pământul tot, era învelit în Lumina aurie a Lui Dumnezeu.  
Aşa arăta Lumina aurie, care a îmbrăcat tot Pământul, după CUTREMURUL pe care l-am trăit :

                        LUMINA  AURIE , A  ÎMBRĂCAT  TOT  PĂMÂNTUL , DUPĂ  CE  CUTREMURUL  S - A  OPRIT !
                            ..

Precum în această poză, era îmbrăcat Pământul, cu Lumina pe care am văzut-o pur si simplu, cum a căzut din Cer ca un fulger lat, apoi ,precum o  Apă mare, a inundat Pământu- ntreg ,în auriu stralucitor. 
Dragii mei, eu nu stiu unde şi când va avea loc acest CUTREMUR devastator, dar ceea ce stiu sigur, aşa cum de la DUMNEZEU am primit Mesaj, este faptul că :
               "România ,este si va fi ocolită de Cutremure devastatoare ,si de orişice fel de Dezastru natural !"  
Dragii mei, anul trecut am fost asaltată cu multe Mesaje de la cititori, cum că, nu aş vrea ca să spun, dacă va fi sau nu, un Cutremur mare, asa cum vuia prin Mass media la vremea respectivă. Nu am scris pentru că , nu am primit Mesaje în acest sens.
Anul acesta, după cum vedeti în ultima săptămână, zilnic, si chiar de două ori in aceeasi zi, am primit Mesaje, despre un viitor Cutremur mare. 
Dar ceea ce nu vă pot spune, este locul unde se va produce CUTREMURUL, nici ziua, si nici chiar anul, nu le cunosc.
Dragii mei ,să nu vă speriati ,de un posibil viitor CUTREMUR devastator în România !
Deoarece ,  nu va veni un astfel de CUTREMUR în România ; nu de o asa mare intensitate.

Să nu uitaţi că :  

"ROMÂNIA, va fi al doilea Ierusalim, în care Fiul Lui Dumnezeu, Domnul Iisus  Hristos, va veni pentru a doua oară pe Pământ, si va veni exact asa cum S-a urcat la Cer, adică ,pe Norii  Cerului, înconjurat de Sfinţii Săi , de Sfinţii Îngeri si de Slavă !"

Să ne pregătim dragilor ,pentru această a doua venire, prin a resădi în inima noastra, bunătatea,mila si iubirea faţă de Aproapele nostru. Prin a ne curăţi sufletul de întinăciunea păcatelor, prin Sfânta Spovedanie la Preotul Duhovnic, si prin a ne învrednici ,ca să primim Sfanta şi Dumnezeieasca Împărtăşanie .
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Măicuţa Domnului, acum si pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN.!
                                     Cu dragoste, Maria. 
                                     
 

                            

5 comentarii:

  1. E clar cutremurul cel mare va veni..Aceste mesaje sunt evidente la fel ca si cel cu avionul care tocmai s-a implinit .

    RăspundețiȘtergere
  2. acest cutremur mare nu cumva va fi peste tot pamantul si lumina ce il opreste seamana cu venirea Domnului a doua oara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit la asa ceva. Doar m-am gandit si ma gandesc ! Doar DUMNEZEU stie TOT si TOATE !

      Ștergere
  3. -Din ce spui tu ....bine, asta-i o parere a mea!
    -Cred ca este schimbarea polilor...nasol...atunci soarele rasare de la vest si apune la est, dar nu cutremurul va fi cel mai distrugator ci apa care va inainta pe uscat sute ori mii de km din cauza momentului de inertie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca e vorba de un seism, ci de o cernere la nivel general. Asta poate include orice! Ne-o spune deja Mântuitorul în Sf. Evanghelie, atunci când e întrebat de apostoli -Și cănd va fi sfârsitul...??!
    Și numai cei care vor trăi ortodox vor trece cu bine prin ciur și vor vedea Lumina Învierii, adica Mântuirea ! Deci, să lăsăm năravurile cele rele căt mai e vreme! caci vremea vremuieșteeeee ...

    RăspundețiȘtergere