marți, 10 februarie 2015

CATASTROFĂ NUCLEARĂ ! CATASTROFĂ NUCLEARĂ !

                                         Noapte de 9 -10 Februarie  2015,ora 2,35 !

                                                                            Dragii mei, 

Abia îmi terminasem Rugaciunea, si mă băgasem în pat, încercând ca să adorm.
Brusc aud un glas dragii mei, care spune, strigă pur si simplu speriat :   
                      "Catastrofă  nucleară !
                    Catastrofă  nucleară ! "

După care am în faţa ochilor închişi, un Cer de noapte, si sub Cer, adică în aer, ca şi suspendat, văd un ecran TV, pe care apare un bărbat tânăr, un realizator de ştiri, care spune si el :

                  Catastrofă  nucleară ! 

Ceea ce spunea acest bărbat, a început sa se arate si pe banda de jos a TV !
                               
                      
Dragii mei, eu ce pot să mai spun ?
 Unde anume se va întâmpla nenorocirea si când , eu nu stiu a vă spune. Nu mi-a fost îngăduit a cunoaste acest lucru.
Să ne ferească Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului, de o aşa mare nenorocire,care va afecta Lumea întreagă.
Si parcă aceasta nu ar fi fost îndeajuns, voi scrie în articolul următor, despre UN  CUTREMUR mare, ce va începe  cu un huruit puternic.
                                 Cu dragoste, Maria.   


3 comentarii:

  1. Au inceput folosirea bombelor nucleare https://vremuritulburi.wordpress.com/2015/02/09/video-posibil-sa-fi-fost-declansata-o-bomba-nucleara-in-ucraina/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trist ! Si posibil sa fie adevarat !

      Ștergere
    2. O explozie nucleara (fisiune, fuziune) nu se comporta ca in filmuletul prezentat. Luminozitatea exploziei...durata mare de timp intre explozie si unda de soc...radioactivitatea ( camera de filmat si luminile n-au fost afectate)...sa nu mai vorbim ca "cameramanul" a indreptat obiectivul exact cu cateva secunde inaintea exploziei (de parca ar fi cunoscut ca acea fabrica de armament va fi urmatoarea tinta).
      Multa sanatate tuturor!

      Ștergere