miercuri, 4 februarie 2015

COPII, ADULTI, BĂRBAŢI ŞI FEMEI DE TOATE VÂRSTELE , FĂRĂ UN ACOPERIŞ DEASUPRA CAPULUI !

                                      31 Ianuarie - 1 Februarie 2015 , ora 0,10 !

                                                                        Dragii mei, 

Iată cum, în timp ce mă rugam , aud un glas foarte drag si cunoscut mie , care mă strigă pe nume, aşa :
                   "Maria !
                Uite cum se adăposteşte .
                 Nu au un adăpost ,Maria !
                 Nu au unde să stea la adăpost.
Era glasul măicuţei mele, care a plecat la Domnul                                                                             încă din 1997 !
Iar un alt glas trist si tremurând ,întreabă cu durere :
                    Dar eu ,eu unde să mă adăpostesc?
                Unde ?
Şi răspunsul veni :
                    Lasă ! Uite aici adăpost !"

Clipă în care fratilor, văd spre Est, o mare câmpie întinsă, şi aşezati pe jos, îmbrăcaţi sumar, tristi, flămânzi şi suferinzi, stau precum grâul în lan, copii, adulti, femei si bărbaţi de toate vârstele, bătrâni..

                         
         Oamenii strazii gasesc un refugiu in spitalele constanteneDrama refugiatilor: 56,7 milioane de persoane in 2014 | eNational.ro.
                                               Imagini şocante ale foametei din Somalia. Copiii - primele victime
                                        
Care dintre ei dormeau, care mâncau un colţ de pâine, care plângeau, pruncii erau la sânul mamei lor,bătrânii abia că mai respirau.
Era o mare jale ,si o mare suferinţă.
Dragii mei , asa cum fug oamenii din calea Războaielor, şi caută adăpost , tot asa ,arătau aceste suflete.
Glasul mamei mele, mă strigă din nou :

                     "Maria ! 
                  Nu au adăpost , Maria !"

Şi vedeam spre Est, câmpia pe care stăteau în frig, suferind de foame si de sete, atât de multe suflete. 
Dragii mei, din nefericire , vom auzi de multi oameni, care vor fugi din calea bombelor, si a mitralierelor, sau Doamne fereste, oameni care vor rămâne fără adăpost ,din cauza vreunui CUTREMUR mai mare. 
Unde se va întâmpla, si când se va întâmpla, eu nu stiu a vă spune.
Dar indiferent din ce motive, acesti oameni care sunt fratii nostri, si care vor rămâne fara case,  va trebui ca să-i ajutăm şi să nu le întoarcem spatele.
Orice este posibil, pentru acesti multi oameni, care au rămas fără adăpost deasupra capului.
Poate fi Razboiul de vină, dar tot la fel de rău, poate fi vreun CUTREMUR mare, care i-a lăsat fără case, fără absolut nimic.
Să fim buni si milostivi dragii mei, si sa ajutăm pe Semenii nostri, mai puţin norocosi, si care sufera în tacere.
Să ne rugăm Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, ca sa ne apere de Războaie ,de Cutremure si de tot răul si necazul, atât pe noi ,cât si pe toti fratii si surorile noastre, din toată Lumea aceasta.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maica Domnului !
                                  AMIN !
                                                   Cu dragoste, Maria. 
      

Un comentariu: