sâmbătă, 21 februarie 2015

ROMÂNIA ! IISUS A SUFLAT , IAR DIN GURA SA A IESIT , HARTA ROMÂNIEI ! MIELUŞELUL LUI DUMNEZEU !


                                       Noapte de 20 -21 Februarie 2015, ora 0,30 !

                                                       Image result for steagul romaniei wallpaper
                                                                             Dragii mei, 

În această noapte ,în timp ce mă rugam la Sfanta  Icoana cu Iisus Hristos, singura fiind in cămăruţa mea, în Raiul sufletului meu,ceva minunat se intampla.
                            
                                          Acatistul către Domnul nostru Iisus Hristos - Spor în toate
Văd cu ochii deschisi, cum Chipul Lui Iisus  Hristos, s-a acoperit de O  LUMINĂ ca de Soare, iar Iisus dragii mei, deschide Gura Sa Prea Sfântă, si suflă . Suflă în Lumina de Soare, care I-a acoperit Chipul.
În această clipă dragilor, văd cum din Gura Mântuitorului Iisus Hristos,iese HARTA  ROMÂNIEI.
Da ! IISUS  HRISTOS ,cu suflarea Sa, a suflat si a iesit HARTA  ROMÂNIEI, ce stralucea ca un Soare.
Nu avea înscrisuri ! Ci era ca un Soare stralucitor, care a iesit din Gura Lui Hristos, când EL a deschis Gura SA ,şi a suflat Duh Sfânt. Un Soare stralucitor, ce avea forma aceasta :  



                                      ..
 Adică , HARTA  SFINTEI  ROMÂNII  !

Şi aud glas din Cer, care spune asa :

      "ROMÂNIA, viitorul al Doilea Ierusalim !"

După care ,HARTA  SFINTEI  ROMÂNII, intra din nou în Gura Sfantă a Lui IISUS  HRISTOS, şi în locul ei, în locul Chipului Mântuitorului, a apărut in Sfanta Icoana, un Mieluşel alb, orbitor de stralucitor.
Era un mieluşel adevărat! Avea blăniţa creaţă si stralucitoare.
Mieluşelul privea trist spre Apus, inconjurat de norisorul albasru al noptii, din Sfanta Icoana.

                                           Mieluselul, după S. N. Boris..

                                           Dragii mei, 

Să ne bucurăm nespus de mult, că Bunul Dumnezeu a ales ROMÂNIA ,ca sa fie Viitorul al Doilea Ierusalim.
Toate câte vă spun prin scris, toate sunt adevărate, cum suntem noi adevărati în clipa de faţă.
Martor ÎL am pe DUMNEZEU şi pe MAICA  DOMNULUI !
După cum vedeţi fratilor, nu apuc ca sa scriu prea mult din cele circa 200 de caiete, pe care le-am adunat de 18 ani incoace, deoarece ,MINUNILE SFINTE, au loc in orice clipă si in orice loc. 
Iar aceste TAINE pe care le traiesc în prezent, Acestea au prioritate, după care în limita timpului liber,scriu si din anii trecuţi.
Eu nu va cer altceva dragilor, decât să vă aplecati inima si sufletul, la toate câte scriu, căci nu de la mine scriu, ci numai de la DUMNEZEU şi de la MĂICUŢA  DOMNULUI, si sa citiţi cu inima si nu numai cu buzele.
Făcând aşa, DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU, se va lipi de inima voastra ,si nu va mai pleca de acolo.
Va straluci in suflet, in Lumina Duhului Sfant, si vă va arăta CALEA  ce duce spre ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU , pentru mântuirea Sufletului fiecăruia !
                                      Cu dragoste, Maria.

12 comentarii:

  1. Vad ca nimic nu este intamplator Maria se pare ca stiam inainte de ora 12 ca ai sa ai aceasta viziune depre Iisus in acesta noapte caci eu am vrut sa-ti scriu inainte de 12 ca eu l-am vazut pe IISUS sus pe cerul Romaniei de parca ar sta chiar fix in centrul Romaniei noastre pazind aceasta tara si vroiam sa te intreb personal ,,De ce nu il poate vedea oricine ca El sta chiar ca pastor sus deasupra Romaniei ,,? Eu pot vedea asta si vad ca este trist si atasat de aceasta tara care pare sa fie sub paza lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele sincere si frumoase ! Toate aceste TAINE le putem vedea fiecare dintre noi. Numai că trebuie să avem CREDINŢĂ tare si fierbinte in inima si-n suflet. Asa este ! IISUS HRISTOS , iubeste POPORUL ROMÂN si ROMÂNIA, dar si pe celelalte popoare ale Lumii.
      In ROMÂNIA sunt multi oameni cu CREDINTA tare in DUMNEZEU si-n MAICA DOMNULUI, iar al Doilea Ierusalim, aici va fi.

      Ștergere
    2. VA ADUCETI AMINTE CE SPUNEA PARINTELE ARSENIE BOCA ,CA ROMANIA POATE FI IERUSALIMUL AL DOILEA, DAR POATE FI SÌ IERUSALIMUL DIN CARE NU MAI RAMANE PIATRA PESTE PIATRA , SÌ DUPA CUM ARATA SITUATA DE AZI A TARII ACESTA PARE SA FIE CAZUL.
      ROMANIA SI-A PIERDUT INDEPENDENTA IN 1989 , SÌ DE ATUNCI SE AFLA SUB OCUPATIE EVREIASCA.
      ACESTI COTROPITORI MOZAICI CE DISPRETUIESC PE DUMNEZEU.IISUS HRISTOS ,NU SE IMPACA CU GANDUL CA ISI VOI PIERDE PRIVILEGIILE OBTINUTE PRIN JAF ,CRIMA SÌ MINCIUNA SÌ LA ORDINUL STAPANULUI LOR satana URMARESC CU ORICE PRET SA PUNA MANA PE ROMANIA PENTRU A IMPIEDICA ACESTEA.
      NU VA MIRATI CA SUNTETI ALUNGATI PESTE GRANITA ,CA ECONONOMIA ESTE DISTRUSA ,CA SUNTETI ASASINATI PRIN DISTRUGEREA SANATATII ,A INVATAMANTULUI ,CULTURII SÌ A ARMATEI ,TOATE ACESTE SUNT FACUTE
      DINADINS PENTRU A PUNE GHIARA LOR PE ADEVARATUL PAMANT AL FAGADUINTEI.
      LUPTATI IMPOTRIVA EVREILOR MOZAICI ,CACI INTR-ADEVAR LUPTATI IMPOTRIVA satanei.


      Ștergere
  3. Daca as spune ca eu sunt Iisus, oricum nimeni nu ma crede. Daca as spune ca am venit cu slava, pentru ca era Invierea si toata lumea sarbatorea atat in Cer, cat si pe Pamant tot nu m-ar crede nimeni. Totul se intampla ca acum 2000 de ani. Blasfemie, oare nu stim cine este Tatal si Mama Ta. Tatal m-a trimis acum 2000 pentru mantuire, iar acuma m-a trimis pentru Judecata de Apoi. M-am intalnit cu soacra lui Petru, cu Zaheu-vamesul, cu Iuda-Iscarioteanu, cu Matia, cu Maria-Magdalena. cu Filip, cu cei 3 magi (tu, Maria, esti al treilea), cu Ioan-Botezatorul (aici i-am spus Tatalui Ceresc: "cum voi fii botez eu in Sfantul Iordan daca eu ma aflu in Romania?" (si a doua zi fiind si Boboteaza, preotul ne-a anuntat ca are int-un pet de 2 litri apa din Iordan, si a pus peste toata apa). La asta nu m-am gandit Doamne ca si Iordanul poate fi adus in Romania! Cu Maria-Magdalena este o alta poveste. Este un preot de 40 ani, care la viata lui a facut multe pacate ca noi toti, printre care si un accident mortal de masina, care el a scapat basma curata, cu toate ca el era sofer. Anul trecut cand a sfintit teiul ( anul trecut daca am fost de 5 ori, e mult), acest preot s-a asezat cu spatele spre Sf. Altar si in genunchi cu fata spre mine. Mi-am zis: dar ce face asta, s-a pus in genunchi in fata mea? "ceea ce altii nu au facut-o, el a facut-o", iar duminica el citeste cu lacrimi acatistul Matuitorului nostru, de plange toata biserica...si as avea multe de spus. L-am intrebat pe Tatal Ceresc, cine sunt eu, iar peste 2 zile am deschis, la intamplare, o pericopa versificata si mi-au aparut urmatoarele cuvinte: Tu esti Mesia!". Maria, tu vorbesti de brazi. Daca m-ai crede, ca eu, cand ajung in dreptul unui brad, acel brad capata viata si isi inclina ramurile, pe verticala, de sus pana jos. Asa face artarul vara, isi misca o frunza ca si cum m-ar saluta ( dar afara nu adie deloc vantul). Daca ar avea plantele glas sa vorbeasca...Cu adevarat, ca IIsus este trist.De pe 7 feb. tot timpul plang. Tu pe 9 feb. ai scris ca Iisus e trist,si era adevarat. Tocmai in duhovnicul meu, care mi-a spus sa am incredere si am avut incredere m-a facut knock-out intr-o predica, in biserica, pe 6 feb. dupa Taina Sf. Maslu. A doua zi i-am scris ca: "atata vreme ai fost cu Mine si nu ti-ai dat seama ca Tatal este intru Mine si Eu intru Tatal". Aseara era cu ochii umezi, ma gandeam oare ce prostie va mai spune? Are harul de a citi gandurile oamenilor, de aceea a lasat pe un alt preot sa tina predica. Maria, ai pomenit de Sf. Impartasanie, ca luau foc cuvintele Domnului, dar nu se mistuiau. Chiar ma gandeam, cum va lua Sf. Impartasanie acel preot stiind ca sunt Dumnezeu. Si numai bine imi scrii tu ca ardeau cuvintele intr-o lingurita cu Sf. Impartasanie. Fericiti de aceia care nu au vazut si au crezut. Dar ei ma vad si nu cred.Voi fii rastignit... la anul, exact ca acum 2000 de ani, iar a treia zi voi invia pentru a Judeca lumea " Pocaitiva ca Imparatia Cerului este aproape". Va fii o Judecata crunta. Inca plang pentru ca oamenii nu au credinta si nu cred in cuvantul Domnului ( acuma cred ca de ce luau foc acele cuvinte, pentru ca nu vor crede nimeni si Iisus este foarte trist ca nu este luat in serios). Sa nu patiti ca argatul si Lazar.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ajute pe toti!
    P.S. Intradevar Iisus este cu tine, Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfântul Apostol Pavel, rostea cândva cu tărie un adevăr tainic: „Nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine” (Gal. 2, 20). Și în alta parte se spunea "De va auzi cineva glasul Meu si va deschide, eu si tatal vom veni la el si lacas la el vom face...". Iar într-un psalm "Dumnezei sunteţi şi toţi fii ai Celui Preaînalt". Asta nu înseamnă că Sf Ap Pavel se credea Iisus Mesia! Deci, să nu se creadă careva Mesia. Să nu se confunde darul Duhului Lui Dumnezeu, primit după mari ostenenli și încercări, cu însuși Iisus Hristos. Ci, oarecum ne putem considera, frații mai mici și netrebnici al lui Iisus, pe care însuși Iisus ne-a tras după Sine către Tatăl. Mare atenție! Să nu încurcăm borcanele că picăm în mândria si slava deșartă, crezându-ne buricul pământului.

      Ștergere
    2. Ai foarte multa dreptate. Acuma imi pare rau ca am scris cele de mai sus. Am crezut ca sunt buricul pamantului si l-am suparat tare de tot pe Dumnezeu. Sper sa ma ierte. Regret amarnic cele ce am facut. Iertati-ma!

      Ștergere
    3. Atunci când gresim, atunci cand ne pare rău pentru ca am gresit cu voie sau fara voie, ne căim si ne smerim, DUMNEZEU ne intinde bratele Sale, ca un Părinte iubitor ce este, si ne iarta noua toate gresalele noastre, dar nu înainmte de a ierta si noi pe cei care ne-au gresit noua ! Asadar nu te intrista ! Tot răul spre bine ! DUMNEZEU a vazut ca iti pare rău si te-a iertat din clipa cand tu ti-ai dat seama ca ai gresit. Toti gresim, important este sa ne dam seama cand gresim, si sa cerem iertare LUI DUMNEZEU, si fara nicio indoiala DUMNEZEU CEL MULT MILOSTIV SI BUN, ne iarta ! Cu dragoste, Maria

      Ștergere
    4. IISUS HRISTOS este UNIC ! Este FIUL LUI DUMNEZEU si al PURUREA PREA CURATEI FECIOARE MARIA.
      Iisus Hristos, atunci când va veni pe Pământ pentru a doua oară, va veni în ROMÂNIA, dar ÎL va vedea toata suflarea si de pe Pământ, si de sub Pământ, si de pe Ape, si de sub Ape, si din Cer, si de sub Cer. Tot ce sufla, va vedea VENIREA LUI IISUS HRISTOS, pe norii Slavei Sale, insoţit de Sfinţii Săi Îngeri. Noi nu ne putem compara cu DUMNEZEU. Noi suntem precum nisipul Mării. Eu daca scriu aici, scriu numai cu VOIA si cu PUTEREA DUHULUI SFANT. Eu nu sunt cu nimic deosebita fata de Semenii mei. Sunt un om obisnuit cu nevoi si cu necazuri si cu multe păcate. Dar m-am căit si mă căiesc pentru păcatele mele, si am promis LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, că-I voi sluji toata viata, daca ma va ierta si daca va face din mine păcătoasa DOVADA VIE, a tuturor celor care nu cred in DUMNEZEU. Şi puţin câte puţin, an după an, DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, mi-au călăuzit paşii sufletului, si au trecut aproape 19 ani, până să ajung ca sa scriu aici CUVÂNT din CUVÂNTUL SĂU. Dar eu tot un om păcătos rămân,si nimic altceva ! Imi tin PROMISIUNEA făcută LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, si fac întocmai cum imi spune mie roabei Sale si păcătoasei de mine. Nu trebuie sa ne dam drept DUMNEZEU, si nu trebuie sa ne înpăunăm cu PUTEREA LUI DUMNEZEU , care o revarsa asupra noastra, si ne descopera din TAINELE SALE ascunse. Toti gresim, dar trebuie sa ne căim si să be smerim, iar DUMNEZEU ne iarta fratilor. Ne spovedim la Părintele Duhovnic, si suntem ieratati, si nu trebuie sa mai repetam aceleasi păcate. Cu dragoste şi cu Nădejde in Dumnezeu si Maica Domnului, Maria.

      Ștergere
  4. draga anonim Iisus,

    sa stii ca acum 2000 de ani nu l-au crezut pe Iisus doar pe cuvant. nu trebuie decat sa repeti minunile lui ca acum 2000 de ani si eu te voi crede. daca duhul sfant este in tine nimic nu-ti este fara de putinta. daca esti intradevar Iisus atunci trebuie sa stii prea bine cu ce te-am rugat sa ma ajuti.

    si mai am inca o intrebare: de cand posteza Iisus sub un cont anonim?

    RăspundețiȘtergere
  5. doamna maria,

    dar republica moldova nu era si ea inclusa in rasuflarea lui Iisus?

    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era doar HARTA ROMANIEI, asa cum o stim cu totii ! Republica Moldova este si ea parte din România ! Dumnezeu are grija si de Rep. Moldova !

      Ștergere