duminică, 15 februarie 2015

CUTREMURĂTOR ! ARDE CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU !

                             14 -15 Februarie 2015 ,ora 2,30 din noapte !     

                                                              Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam Sfanta si Dumnezeiasca Evanghelie, ceva uluitor se întâmplă.
Fratilor ,atunci când ne împărtăşim cu Prea Scump si Prea Sfânt Trup si Sângele Domnului , în Cartea Sfanta scrie, că nu trebuie sa ne impărtăşim ,daca nu am facut o Spovedanie completa la Părintele Duhovnic.
Dacă nu  vom ţine cont de aceste poveţe, atunci ne vom arde cu Sfanta Împărtăşanie, în loc sa ne vindece si sa ne curăţe Sufletul.
În această noapte, când scriam pe Blog din Sfanta Evanghelie de astazi 15 Februarie 2015, când am ajuns la Cuvintele :    
            
Iar Împăratul , răspunzând ,va zice către ei : "adevărat vă spun că, întrucât aţi făcut unuia dintre aceşti frati ai Mei prea mici, Mie Mi-aţi făcut.",

dragii mei, în clipa cînd pe monitor scriam :adevărat vă spun că ...., văd o mână dreaptă, care are o lingură de inox, o lingură obisnuită.
În lingură erau ,cuvintele pe care eu tocmai le scrisesem:
                "adevărat  vă spun că ....."
şi urmau si celelalte Cuvinte, care erau sub acestea de mai sus, adica toata fraza.
Mâna dragilor, trece prin faţa monitorului, are lingura plină cu fraza de mai sus, si din cuvintele :
                 "adevărat  vă spun că...!", 
a început să iese fum; ardeau pur si simplu în lingura pe care ,mâna aceea tainică a trecut-o prin faţa mea, respectiv prin faţa monitorului.
Iesea fum din ele, asa cum iese când dam foc la o hartie, sau ca la TĂMÂIE.
De la dreapta la stânga,prin faţa monitorului , a trecut mâna cu lingura ce avea în ea, CUVANTUL  LUI  DUMNEZEU , şi care era foc , ardea !   
                         
                                              Iisus Hristos
Cu roşu erau scrise cuvintele din lingură, si se tineau unele după altele, de parca ar fi fost scrise pe hârtie ,si nu în aer, apoi asezate in lingura,si care ardeau la propriu.
Cuvintele rămâneau în lingură, ele nu se topeau, nu ardeau ca sa se faca cenuşă. Ci pur si simplu ardeau ,dar nu dispareau din lingura. Foc si fum iesea din aceste CUVINTE  ale Lui Dumnezeu.
Dragii mei,să Iubim Cuvantul Lui Dumnezeu !
Să respectăm Cuvântul Lui Dumnezeu!
Să-l sădim în inima şi-n sufletul nostru !
Să nu hulim CUVANTUL  LUI  DUMNEZEU , căci Foc este cu adevărat, si ne va arde pe dinăuntru.
Să nu batjocorim Biserica Lui Hristos !
Să ne facem timp, ca să mergem Duminica la Sfanta Biserică, căci bine va fi pentru Sufletul nostru. 
Sa ne iubim Aproapele, si sa ne ajutam unii pe altii.
Recitiţi dragilor, aceasta Sfanta Evanghelie de ieri, si răsădiţi fiecare Cuvant în inimă şi-n suflet, făcând-ul ca sa înfloreasca, si sa ne aduca pe CALEA  MÂNTUIRII !
Iata :
 

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA LĂSATULUI SEC DE CARNE !

                              Duminica  Lăsatului Sec de Carne !

                                Sfânta  Evanghelie  de la Matei !

                            ( XXV , 31 - 46 )

Zis-a Domnul : când va veni Fiul Omului în slava Sa şi toţi sfinţii îngeri cu El , atunci va şedea pe scaunul slavei Sale. Şi se vor aduna înaintea Sa toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii , cum desparte păstorul oile de capre ;şi va pune oile de-a dreapta Sa , iar caprele de-a stânga. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Sa : veniţi, binecuvântaţii Tatalui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregatită vouă de la întemeierea lumii. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc;însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau;străin am fost şi M-aţi primit ; gol am fost şi M-aţi îmbrăcat;bolnav am fost şi m-aţi căutat;în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.Atunci drepţii Îi vor răspunde: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hranit, sau însetat şi Ţi-am dat să bei? Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat ? Şi când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine ? Iar Împăratul , răspunzând ,va zice către ei : adevărat vă spun că, întrucât aţi făcut unuia dintre aceşti frati ai Mei prea mici, Mie Mi-aţi făcut. Atunci va zice şi celor de-a stânga Sa : duceţi-vă de la Mine , blestemaţilor ,în focul cel veşnic care este pregatit diavolului şi îngerilor lui. Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;strain am fost şi nu M-aţi primit; gol şi nu M-aţi îmbrăcat ;bolnav  şi în temniţă , şi nu M-aţi cercetat. Atunci vor răspunde şi ei , zicând : Doamne, când Te-am văzut flămând,sau însetat, sau strin ,sau gol , sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit Ţie ? El însă le va răspunde şi le va zice : adevărat va spun că , întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici , nici Mie nu mi-aţi făcut .Şi vor merge aceştia la chinuri veşnice, iar drepţii la viaţă veşnică !
Slavă Ţie Doamne, Slavă Ţie !
                                AMIN !

Să facem şi noi dragilor, asa cum scrie în SFANTA  si DUMNEZEIASCA  EVANGHELIE , si sa ne iubim Aproapele , urmând Pilda Sfintei Evanghelii de astăzi.
                                    Cu dragoste, Maria. 
     
 
                      

                                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu