sâmbătă, 21 februarie 2015

ATENŢIE !!! INJECTAREA BUZELOR CU ACID HYALURONIC , DUCE LA ORBIRE !

                                          21 Februarie 2015, ora 7,45 dimineaţa !


                       Buze  frumoase si cărnoase,
                           iar  ochi  fără  vedere !

                                                          Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă trează fiind, mai stăteam puţin in pat, si astfel aud un Glas care spune ceva uimitor !

                      "Mărire  hyialuronică !
                   Hyaluronia !!!
                 Mărire cu Acid Hyialuronic !
Dar un glas tare îngrijorat, se intreabă parcă pe sine :
                 Îmm ! Mărire cu Acid Hyaluronic ?!"

Clipă în care , în faţa ochilor mei, apare chipul unei tinere frumoase, ce avea niste buze mari si cărnoase artificial , buze ce erau prea umflate. Tânăra se apropie la câţiva centimetri de faţa mea, si-mi arată în mod intenţionat buzele ei, prea mari si umflate,căci nu putea inchide gura eficient, si abia imi putea vorbi aşa : 
                    Uite !
                  Uite aşa  văd eu acum !
                  Uite cum văd eu !"
                
                                  Acid Hialuronic in Buze

Şi cu mâna ei stângă ,imi pune în faţa ochilor mei,pe chipul meu un văl alb ,precum cel al Miresei, si constat că aproape nu vedeam nimic prin el.
Tânara mai adaugă oftând :

                         "Offf!  Uite aşa văd eu acum !"

După care dispare. Era o tânără frumoasa, blondă, si sa fi avut până în 30 de ani.
Dragii mei, dragele mele, să nu spuneţi că nu v-am avertizat !
ACIDUL  HYALURONIC, duce la orbire !
Lăsaţi-vă buzele asa frumoase, cum vi le-a dat DUMNEZEU, si nu schimbati frumusetea lor, cu ceva grabnic trecator si care duce la pierderea  luminii ochilor.
Se merită oare, ca să avem buze frumoase si sa orbim?
La ce ne mai foloseste, aceasta frumusete artificiala, pe un timp mai scurt sau mai lung, daca nu ne mai putem uita in oglinda, si sa le vedem si noi?!  
                             
                                   Umplerea Ridurilor cu Acid Hialuronic
Suntem frumoase, asa cum ne-a lăsat DUMNEZEU Prea Bunul, si nu trebuie sa dam lumina ochilor nostri, pentru câteva zile sau luni, de frumusete artificiala a buzelor,sau a disparitiei ridurilor.  
Fiecare Etapă din viaţa noastra,are frumusetea ei Divină, si nu trebuie să o mascăm artificial. E ca si cum, am pune la radacina unei flori, in loc de Apă, sa-i punem Acid Hyaluronic.
Ce se va intampla cu acea floare ? Va avea de suferit, va muri in timp. Asa va fi si cu LUMINA  OCHILOR, pentru acele doamne sau domnisoare, care vot abuza de injectarea in buze a Acidului Hyaluronic.
                                      Cu dragoste, Maria.     


     
www.perfecte.ro/beauty/botox-acid-hialuronic-efecte...   CachedMulte femei sunt incantate de efectele imediate pe care le promite injectarea cu Botox sau acid hialuronic. ... poate fiecare are un complex, ca nu are buze, ..  
 MARIREA BUZELOR+ REINTINERIRE+EXFOLIERE pentru un efect de durata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu