vineri, 13 februarie 2015

CUTREMURĂTOR ! S - A ADEVERIT ! TRENUL A DERAIAT !

                                     Dragii mei,

 

Scriam doar cu 3 zile în urmă ,că urmeaza sa auzim de un tren de persoane, care va deraia.

Din nefericre ,TRENUL  a deraiat în India, si sunt multi morţi si multi călători răniţi.

Si scriam că este o câmpie verde ,si că Locomotiva se va duce spre dreapta, si spre dreapta s-a dus.

Dragii mei,după cum vedeţi, trenul pe care eu l-am cautat pe net, si l-am pus in articolul meu, este exact la fel, cu acesta care a deraiat astazi.

Căci albastru, este Trenul care a deraiat astăzi.  

Credeţi-mă ,că nu mă bucur ! Ci mă înfior, de felul cum se adeveresc ,rând pe rând toate !

Nu pot decât ,să-I multumesc Lui Dumnezeu şi Maicii Domnului, pentru toate câte îmi îngăduie ca să aud şi să văd, apoi să le scriu aici ,si pentru voi dragii mei,pentru ca văzând şi voi că se împlinesc ,să credeţi cu toată inima, că toate câte scriu, nu sunt de la mine, ci numai de la Duhul  Cel  Prea Sfânt , si astfel să vă întăriţi în Credinţă.

Iată si Dovezile :

marți, 10 februarie 2015

UN TREN CU MULTE VAGOANE , VA DERAIA !


                                 Noapte de 9 -10  Februarie 2015, ora 0,10 !


                                                             Dragii mei, 

Iată cum, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, văd ca si cum as fi avut un ochi, în locul urechii stângi, văd spre Sud-Est, un câmp verde, si o Cale Ferată.



                                      tren-deraiat-india..
Pe această Cale ferată, venea un tren cu multe vagoane ,dinspre Est, la Vest , tren a cărui Locomotivă , părăseste brusc şinele, si se duce spre dreapta, spre spaţiul verde .
Moment în care ,sunt trase după ea si vagoanele, ce păreau a fi ,vagoane de transport persoane.
Dragii mei, din nefericire, vom auzi de deraierea unui tren cu multe vagoane, dar să nădăjduim că ,nu vor fi si victime !
                                                                    Cu dragoste, Maria.
  1. www.publika.md/tragedie-feroviara-cel-putin-11-oameni-au...   Cached
    ... Cel puţin 11 oameni au murit după ce un tren a deraiat în India. ... Tragedie în India: Un tren a intrat în coliziune cu un autobuz la bordul căruia se ...

puţin 10 oameni au murit

de G.C.P   •   13 Feb 2015   •   14:59 Comenteaza
Un tren expres a deraiat în India. Cel puţin 10 oameni au murit 479
cel puţin 10 pasageri au murit şi peste 100 au fost răniţi după ce nouă vagoane ale trenului expres Bangalore-Ernakulam a deraiat în această dimineaţă în sudul Indiei, anunţă NDTV.

Garnitura de tren a sărit de pe şine în jurul orei opt dimineaţa, pe tronsonul de cale ferată Bangalore City-Salem, la 45 de km distanţă de localitatea Bengaluru, se arată într-un comunicat al autorităţilor.

Din primele informaţii reiese că locomotiva a lovit în plin o stâncă căzută pe şine în urma alunecărilor de teren.

  1. stiri.astazi.ro/stire-un-tren-expres-a-deraiat-in-india...   Cached
    Alte stiri de la Antena3: Cateva tone de pesticide, in valoare de 220.000 de lei, confiscate la Vama Nadlac Deziluzia optica: Dormi linistit, gardienii vegheaza ...
  2. index-stiri.ro/150213/un-tren-expres-a-deraiat-in-india...   Cached
    Confruntarile continua in estul Ucrainei in ciuda armistitiului incheiat la Minsk Luptele continua vineri in regiunea Lugansk din estul Ucrainei unde ...
  3. www.antena3.ro/externe/un-tren-expres-a-deraiat-in-india...   Cached
    News Alert Alina Gorghiu îi cere DEMISIA lui Vosganian din PNL. În caz contrar, îl ameninţă cu EXCLUDEREA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu