duminică, 8 februarie 2015

DUMNEZEU SI MUZICA POPULARĂ ROMÂNEASCĂ !


                                                      7 -  8  FEBRUARIE 2015 ,ora 1,00 !

                                                 Dragii mei, 

Încă mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, când aud un glas dragilor, care spune ceva deosebit de frumos.
Asa spunea glasul :

                     "Acolo unde este Dumnezeu , este şi Muzică Populară !"

Iar glasul se opreste dragii mei, iar eu am în faţa ochilor închisi pentru câteva clipe,  un magazin mare , cu multe rafturi, si pe care rafturi se găseau numai CD.-uri puse frumos în coperta speciala.
O tânără căuta printre copertele cu C.D.-uri, peste care s-a aşezat O Lumină aurie, caldă si stralucitoare.  
Tânăra zâmbea  si era tare fericită căutând CD-uri ca intr-o Bibliotecă.                              
Dragii mei  intr-adevăr muzica populara de calitate, audce bucurie si veselie in sufletul celor care o iubesc si o asculta, mai ales că, în multe cântece DUMNEZEU  si MAICA  DOMNULUI, sunt cântati de mari interpreti de muzica populara.
Muzica religioasa cantata  de acesti mari artisti, este foarte frumoasa si plina de Dar Dumnezeiesc.
                    
Irina Loghin: „M-a ajutat Dumnezeu. Când mi-a fost greu ...ion dolanescu casa batraneasca nu se vinde mp3 ion dolanescu de ar fi ...
Iata dragilor, căteva linkuri cu o astfel de muzica ,cântata de mari Interpreţi ai Muzicii Populare românesti. 
                                Cu dragoste, Maria.  


  1. wn.com/MUZICA_CRESTINA   Cached
    4 ore de muzica crestina nou 2014 dumnezeu sa va binecuvinteze, 2 ore de muzica crestina 2014 nou, isaura dinca - cântări de colecție... 2014, colaj muzica ...

  1. www.muzicapopulara.net/irina-loghin   Cached
    Am selectat pentru dvs. muzica populara cu Irina Loghin! Cele mai frumoase melodii cu Irina Loghin din Muntenia.
     
     
    1. www.muzicapopulara.net/ion-dolanescu   Cached
      Am selectat pentru dvs. muzica populara cu Ion Dolanescu! Cele mai frumoase melodii cu Ion Dolanescu din Muntenia.
       
      1. www.muzicapopulara.net/maria-ciobanu   Cached
        Am selectat pentru dvs. muzica populara cu Maria Ciobanu! Cele mai frumoase melodii cu Maria Ciobanu din Oltenia.

2 comentarii:

  1. Doamna Maria Ghiorghiu va recomand si site-ul meu de muzica populara: http://www.muzica-populara.com.

    Este in continua dezvoltare si mai trebuie sa modific un pic din continut, dar va recomand cu caldura cateva dintre paginile de colectie la care am pus suflet cand le-am lucrat:

    - Pricesne ortodoxe si cantece religioase - http://www.muzica-populara.com/pricesne-ortodoxe/ - va recomand in mod deosebit lista de redare a Paulei Seling si cea a Pr. Pomohaci
    - Muzica populara pentru parinti (urmeaza sa mai adaug cateva zeci de melodii)- http://www.muzica-populara.com/muzica-populara-pentru-parinti/ - va recomand playlist-ul cu muzica populara pentru mame
    - Doine Romanesti - http://www.muzica-populara.com/doine-populare-romanesti/
    - Pagini cu muzica populara din diferite regiuni folclorice


    Site-ul contine peste 3000 de melodii si sper sa va faca placere. Inca mai am de slefuit putin continutul dar sutele de playlist-uri le-am facut si sortat personal.

    Iar daca va place site-ul sau o anumita pagina v-as fi recunoscator daca ati adauga si pe blogul dvs. sau ati raspandi un pic vestea fanilor si prietenilor dvs. :)

    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. E cel mai cuprinzator text despre Blogger: Dumnezeu exist� - M�rturii..
    Felicitari!

    Feel free to visit my weblog - Categoria E Chestionare

    RăspundețiȘtergere