sâmbătă, 21 februarie 2015

LOCOMOTIVA UNUI TREN , VA LUA FOC ÎN MERS !


                             Noapte de 20 -21 Februarie 2015, ora 0,00 !

                                                             Dragii mei, 

În această noapte, in timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ochii mi se închid o clipă, fără voia mea se închid, si astfel văd spre Sud -Est ,un Tren. 


                                       Imagini vechi cu trenuri CFR..

Trenul dragilor, era în miscare, si se indrepta spre Vest !
Brusc la partea de deasupra a Locomotivei albastre, iese un fum gri-negru,dens si înecăcios.
La doar câteva clipe, izbucneste un Incendiu la partea de deasupra , acolo unde se face legatura cu firele electrice, fara de care ,Locomotiva nu ar putea merge. 
Dragii mei, acum vedeam fumul in faţă sus, după el flăcări dese si mari. LOCOMOTIVA ardea la propriu.
Totul părea să fi luat foc ,de la un scurt circuit al firelor electrice, la care este conectata LOCOMOTIVA .
La nici două minute dragilor, văd un alt TREN, care venea din aceeasi directie,unTREN cu multe vagoane, tot albastru, si care intrase intr-o curbă extrem de periculoasa, o curbă la stânga.
Dragii mei, eu nu stiu daca acest al 2 lea TREN, avea legatura cu primul; daca era acelasi TREN, sau poate vom auzi de două TRENURI.
Unul a cărui LOCOMOTIVA ia foc din mers, si un altul care ,DOAMNE FERESTE  va deraia , din pricina curbei extrem de periculoase ,si a vagoanelor prea multe.
Dragilor, eu nu stiu unde si când, va avea loc aceasta Tragedie, dar stiu că asa se va intampla ,si ca nu vom putea interveni ca sa schimbam ceva.
                                                     Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. buna seara,

    ati intrebat macar in gand unde si cum?

    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ! Dar nu am primit raspuns ! Nu intotdeauna ne este dat ca sa aflam ! Cu drag, Maria.

    RăspundețiȘtergere