duminică, 15 februarie 2015

CEHIA ! BEAM CEHIA !

                                  Noapte de 14 -15 Februarie 2015, ora 2,00 !

       
                     Dragii mei, 
 
Astă noapte în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor un glas ,care spune ceva tare ciudat :

                      "Beam Cehia !
                   Da ! Cu adevărat , beam Cehia ! "

Dragii mei, din nefericire, vom auzi  de vreo Tragedie si în CEHIA. Cine stie, vreun Atac Terorist ,Doamne fereste.
Ne rămâne doar, ca să ne rugăm  la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca să fie ocrotiti si acesti frati ai nostri.
                                        Cu dragoste, Maria. 

 

7 comentarii:

  1. Drapelul Cehiei http://ro.wikipedia.org/wiki/Cehia

    RăspundețiȘtergere
  2. STEAGUL ESTE AL GERMANIEI ,ESTE VREO LEGATURA?
    STEAGUL CEHIEI
    https://www.google.it/search?q=drapelul+cehiei&biw=1344&bih=723&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UtLgVPmpE8OBUZC3gMgC&ved=0CDkQsAQ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Am corectat ! Din eroare am pus steagul Germaniei. Ma bucur mult cand imi scrieti si ma corectati. Asta inseamna ca urmariti cu drag si cu interes Blogul meu. Cu drag, Maria

      Ștergere
  3. O OBSERVATIE ,CUVANTUL BEAM IN ENGLEZA INSEAMNA SI RAZA FASCICUL ,FORTAT SEMNIFICA SI CEVA CARE IRADIAZA ENERGIE ,LUMINA
    APOI CEHIA ARE REACTOARE NUCLEARE SI AU SI PROBLEME CU ELE...

    RăspundețiȘtergere
  4. http://realitatea.mobi/article/1639382. Atac armat soldat cu 9 morti in Cehia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru Link ! DA ! Asa este ! Beam Cehia ! Asa spunea Glasul, si iata cum a omorât oameni nevinovaţi.

      Ștergere