sâmbătă, 21 februarie 2015

UN BLOC FOARTE ÎNALT DINSPRE RĂSĂRIT ,VA ARDE CA O TORŢĂ LA ETAJELE SUPERIOARE !

                                                          Zori de 21 Februarie 2015,ora 3,15 !

                                               Dragii mei, 

Abia mă băgasem în pat ,si doar cât am inchis ochii, căci şi văd spre Răsărit, un mare incendiu, la un Bloc foarte înalt.
Blocul acesta cu foarte multe etaje dragilor, luase foc la partea cea mai de sus, la putin mai jos de acoperis, nu chiar la ultimele etaje.  Cam pe la a treia parte de sus a Blocului, a izbucnit Incendiul.
In jurul Blocului ce ardea ca o torţă, erau si copaci înalţi. 
Focul era foarte puternic ,si se intindea foarte repede.
                            
                              ,,

Din nefericire dragilor, vom auzi sau Doamne fereste vom asista la un asemenea incendiu de proportii. Când si unde dragii mei, eu nu stiu a vă spune,pentru ca nu mi s- a  spus.
                                             Cu dragoste, Maria. 


 

3 comentarii:

  1. DA S-A ADEVERIT IN DUBAI .CUM VA SPUNEAM SUNT CONVINS CA DOMNUL VA ARATA LUCRURI FACUTE DE MAINI CRIMINALE CE AU LEGATURA CU CE SE INTAMPLA ASTAZI IN LUME.

    http://www.mediafax.ro/externe/incendiu-de-amploare-intr-un-zgarie-nori-din-dubai-video-13864701

    RăspundețiȘtergere
  2. PLUS ACEST FILMULET:

    http://www.mediafax.ro/externe/incendiu-de-amploare-intr-un-zgarie-nori-din-dubai-video-13864701

    RăspundețiȘtergere