marți, 10 februarie 2015

O CASĂ MISTUITĂ DE FLĂCĂRI !

                                                           9  - 10 Februarie  2015, ora 0,50  !

                                              Dragii mei, 

În această noapte, tot în timpul Rugaciunii mele, singură fiind în camera mea, mă rugam cu inima si cu sufletul, la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului.
Brusc, văd spre dreapta mea, spre Nord -Est, văd un munte înalt, pe a cărui vârf se afla o casă frumoasa, construită din lemn, la partea de sus.
Era si zăpada pe vârful muntelui .
Brusc, la partea din stânga sus, de sub streşina casei, ca si din podul casei, a început un Incendiu foarte mare.
Puţin mai departe de casa, vad un om îmbrăcat în haină lungă, din blana de oaie.
 CASA IN FLACARI

 Întâmplător, am găsit o poză care îl reprezintă pe Becali !

                            ..

Cert este că, era un om îmbrăcat asa ca Gigi Becali, dar la câţiva metri de casă, şi care privea de la distanţă, privea neputincios ,cum îi ardea casa cu flăcări mari până la Cer.
Aud un glas dragilor, care spune doar un singur cuvânt :

                      "Cioban !"
  
Dragii mei, din păcate ,vom auzi despre un astfel de INCENDIU  mare , la care privea neputincios un Cioban.
                                               Cu dragoste, Maria.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu