joi, 5 februarie 2015

AM FOST LUATĂ DIN TRUP , ŞI DUSĂ PE TĂRÂMUL CELOR CE STĂTEAU ÎNTRU ÎNTUNERIC !

                                       Noapte de 1 - 2 Februarie 2015, ora 2,55 !

                                                              Dragii mei, 

          Crucea - semnul Fiului OmuluiSa faci mereu semnul gresit este ca atunci cand cineva iti vorbeste .....

Eu stiu că multi dintre cititorii Blogului , precum şi multi dintre oamenii care ma cunosc, nu cred deloc în toate câte scriu şi în toate câte spun.
Chiar majoritatea Preotilor, m-au întrebat de ce tocmai pe mine, să mă fi ales BUNUL DUMNEZEU, ca să -I reîntregesc Turma Oilor Sale (adică a oamenilor credinciosi ).
Le-am spus ,ca să-L întrebe pe Însuşi Dumnezeu, de ce m-a ales pe mine. 
Până vor fi primit vreun răspuns, datoria mea, este de a aduce DOVEZI  palpabile că :DUMNEZEU  EXISTA, si ca vorbeste si lucreaza ,prin oamenii obisnuiti, si nu neaparat prin Preoti. 
Iata ce s-a intamplat în această noapte, cand abia îmi terminasem Rugaciunea.
Doar ce mă băgasem în pat, si stateam cu ochii închişi ,şi cu lumina veiozei stinsă. 
Astfel dragii mei, aud un glas ce vine din Cer :

                         "Îndemnul Biruinţei !

Clipă în care ,nu mai sunt cu sufletul in patul meu, ci sunt luată din trup si dusă într-un loc, sub Cerul liber, în semi-întuneric.  
Aici dragilor, vad întindere mare ca si mai sus de Pământ, adică în Cer!
Jos aici ,ca si pe iarba uscata, stau multi oameni, multe suflete, de la copilasi, până la bătrâni.
Pe acesti oameni, îi vedeam în semi-întuneric. Le vedeam silueta trupului, dar chipul lor era total în întuneric.
Pe chip dragii mei, aveau o pată de lumină neagra,o perdea de intuneric.
Asa cum am avea noi ,un voal negru pe ochi, pe faţă. 
Aceste suflete dragilor, erau precum frunzele  toamna, căzute din copaci, atât de multe erau.
Aveau trup ca si pe pământ,dar erau in întuneric.
Aici în mijlocul lor fiind, glasul vorbeste acelor suflete aflate în întuneric:
                  "Îndemnul  Biruinţei.
                Semnul Biruinţei !"

Clipă în care, se întind spre mine, toate acele mâini ;eram acoperita de mâinile celor care stateau în întuneric.
Simţeam mâinile lor, pe faţă, pe umeri, pe capul meu.
Eram acoperită de mâinile celor ce au stat până atunci, întru întuneric .Toate sufletele ,au intins mâinile lor spre mine ,şi strigau în cor :

                   "Mulţumim !
                Mulţumim, mulţumim !
                 Mulţumim !"

Şi vedeam cum în jurul lor, se făcea din ce în ce mai multă lumină. Începeam să-i văd ,din ce în ce mai mult, până când Lumina Lui Dumnezeu i-a luminat ,pe toţi dintru întuneric.
Era fratilor ,ca atunci când suntem prinsi, în mijlocul unei ceţi dense, iar ceaţa începe a se ridica, puţin câte puţin.
În acest moment dragilor ,mi-am dat seama că, prin ceea ce eu traiesc de atâţia ani, prin faptul că mă supun cu totul Voii Lui Dumnezeu, prin faptul că scriu ceea ce traiesc , şi că îmi îndrum Semenii ,spre Credinţa în Dumnezeu şi Maica Domnului, aceste multe suflete aflate întru întuneric, erau acum mântuite,si scoase la Lumina Învierii Lui Hristos.  
Închipuiţi-vă dragii mei, câtă bucurie am avut în sufletul meu, si câta putere sufleteasca am căpătat, stiind că prin Rugaciunile mele către Bunul Dumnezeu si Maica Domnului ,  prin munca mea de suflet, DUMNEZEU  S-a îndurat de aceste suflete ,care stăteau întru întuneric ,cine stie de câte veacuri,  şi le-a scos la Lumina Învierii Prea Iubitului Său Fiu, Domnul si Mântuitorul nostru, Iisus Hristos.
Dragii mei, sa avem Credinţă tare în SFANTA TREIME, si-n MAICA DOMNULUI,
maica domnului
         Sfanta_Treime                                                                                                                                                                                    
       şi  sa implinim cu dragoste si din dragoste, cele zece PORUNCI,si vom fi mântuiţi; vom fi scăpaţi de Tărâmul întunericului.
Duminica, să nu mai dam prioritate cumpărăturilor, ci să mergem mai întâi la Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, si apoi la piaţă.
Asa sa ne ajute Mult Prea Milostivul Dumnezeu si Maica Domnului, acum si pururea si-n vecii vecilor, AMIN !
                                     Cu dragoste, Maria.   

2 comentarii:

  1. Să NU ne facem iluzii! Sufletele morților nu pot fi scoase din iad numai cu rugăciuni. Ce simplu si ușor ar fi ! CI E NEVOIE ȘI DE JERTFĂ ! Cea mai la îndemână este milostenia (materială si sufletescă) , apoi răbdarea necazurilor și neajunsurilor de tot felul, uneori a bolilor etc. DECI FĂRĂ CRUCE NU EXISTĂ MÂNTUIRE !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, într-o singură privinţă ! Si anume : Sa nu ne facem iluzii !

    Spun asta ,deoarece Mântuirea Sufletului vine , asa prin felul cum am explicat eu în articol.
    Este O CERTITUDINE ,ca ne putem mântui sufletul ,si ca nu este greu deloc, daca iubim pe DUMNEZEU si pe Aproapele nostru.
    Asa ca ,nu-ti mai face iluzii ,că ar fi greu ca sa ne mântuim Sufletul.
    În aceea ce priveste Milostenia, Rugaciunea, Suferinţa trupeasca si sufleteasca, răbdarea , bolile, etc,etc, numai DUMNEZEU PREA BUNUL ,stie ce am făcut, si prin câte am trecut si trec. Dar pe toate le primesc cu infinta Dragoste, si asta numai pentru a face Voia Sa, si pentru a-mi ajuta Semenii si pe cei cu Trup si pe cei fără de Trup. Asa ai înţeles din acest articol ? Că ar lipsi Sfanta Cruce ? Putem sa ne rugam si sa facem râuri nesfârşite de Milostenie, daca nu crezi în Sfanta Cruce si nu te inchini Sfintei Cruci, pe care a fost rastignit Domnul, degeaba le faci Milostenie .Asa că, Mântuirea nu vine daca ai o Crucve la gât sau în casă, asa doar ca sa dea bine la cei care ne vad.
    Mântuirea Sufletului trebuie s-o dobândim prin : Milostenie, prin fapte bune, prin Rugaciune si Post, prin a merge la Sfanta Biserica măcar Duminica, prin a implini cu dragoste si din dragoste CELE 10 PORUNCI !

    RăspundețiȘtergere