vineri, 15 noiembrie 2013

VÂNT PUTERNIC ŞI CEAŢĂ FOARTE DENSĂ, VA VENI PESTE ROMÂNIA !

                      13 Noiembrie 2013, ora 0.05 !

Mă rugam la această oră, singură fiind în camera mea. Când brusc, văd cu ochii închişi, strada pe care stau, chiar faţa porţii mele, unde începuse UN VÂNT tare puternic, care mătura nu numai frunzele căzute ci şi nisipul de pe stradă şi pitricelele mai mici. În spatele meu, la nici 20 de metri, văd O CEAŢĂ densă, de o tăiai cu, cuţitul. Precum e CEAŢA pe vârful munţilor, aşa era ceaţa din faţa porţii mele. 
De data aceasta, BUNUL DUMNEZEU, mi-a arătat că este vorba de Ţara noastră, ROMÂNIA., arătându-mi strada pe care stau şi poarta mea.
Fraţilor ! Veţi vedea că, se va stârni UN VÂNT puternic ce va şuiera ca în deşert, la noi în Ţară.
Iar CEAŢA extrem de densă, ne va face ca să lăsăm maşinile acasă. 
Nu ne rămâne decât să aşteptăm împreună şi să ne convingem de ADEVĂRUL adus de Sus !
                    Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu